„Uvid u račun“ predstavljen na Smart eGovernment 2023

EPS razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije uz pomoć AI

Srbija

25.11.2023 10:33 Autor: Redakcija Biznis.rs 11

EPS razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije uz pomoć AI EPS razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije uz pomoć AI
Razvoj infrastrukture, uvođenje bespapirnog poslovanja i portala „Uvid u račun“ najznačajnija su dostignuća u oblasti informacionih tehnologija u Elektroprivredi Srbije (EPS) u ovoj godini,... EPS razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije uz pomoć AI

Razvoj infrastrukture, uvođenje bespapirnog poslovanja i portala „Uvid u račun“ najznačajnija su dostignuća u oblasti informacionih tehnologija u Elektroprivredi Srbije (EPS) u ovoj godini, rekao je Miodrag Bogdanović, direktor Sektora za informaciono-komunikacione tehnologije, na otvaranju 18. regionalne konferencije „Smart eGovernment 2023“.

„EPS radi na razvoju e-servisa kako bi građanima pružili još bolje usluge. Novi portal ‘Uvid u račun’, plaćanje računa i digitalizacija ostalih procesa uvode se da bi građani u budućnosti sve mogli da završavaju od kuće. EPS je već razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije korišćenjem metodologije veštačke inteligencije„, rekao je Bogdanović, a preneo EPS na svom sajtu.

Na novom portalu „Uvid u račun“ za 22 dana registrovano je 220.000 korisnika i 35.000 uplata, rekla je Jadranka Ristić, direktorka Direkcije za javno snabdevanje u EPS-u.

„Portal namenjen svim kupcima na garantovanom snabdevanju pokrenut je 1. novembra i rezultat je modernizacije i unapređenja poslovnog sistema EPS. Omogućava brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju, kao i bezbedno i brzo plaćanje bez odlaska u poštu ili banku. Plaćanje je moguće metodom IPS skeniraj ili platnim karticama. Na portalu su dostupne arhive računa i uplata iz prethodne tri godine“, rekla je Ristić.

Portal će se, kako se dodaje, i dalje unapređivati. Korisnici će moći da podnesu prigovor, plan je da bude dostupan i na engleskom jeziku, a radi se i na uvođenju aplikacije.

O izazovima u implementaciji portala govorila je Jelena Veličković, šef Službe za podršku, EPS-a Snabdevanje Kraljevo, koja je istakla da su se oni odnosili na integraciju podataka iz sistema naplate pet regionalnih područja u jedinstveni model podataka, kao i na unapređenje funkcionalnosti prethodnih regionalnih portala i automatizovani prenos podataka za dnevno ažuriranje.

Tagovi
EPS KOMPANIJE
  • oblak57

    25.11.2023 #1 Author

    napredno nema sta…

    Odgovori

  • REA

    25.11.2023 #2 Author

    O cemu mi pricamo.. a jos skupljamo kese u kesi…

    Odgovori

  • SHALIMAR

    25.11.2023 #3 Author

    Koliko su to tek platili…😄😂

    Odgovori

  • HANA

    26.11.2023 #4 Author

    I ljudi treba da veruju da ovo funcioniše?
    Osetićemo „poboljšanje“ kroz veće račune…🤡

    Odgovori

    • mile

      26.11.2023 #5 Author

      Tako je…od ovoga nema nista

      Odgovori

  • BLIZANAC

    26.11.2023 #6 Author

    I EPS se modernizuje

    Odgovori

  • VALERIJA

    26.11.2023 #7 Author

    Ovo je bilo očekivano s obzirom na generalne promene u privredi i svetu.

    Odgovori

  • DUCA

    26.11.2023 #8 Author

    Dobro je da olakšavaju građanima.

    Odgovori

  • LAV

    26.11.2023 #9 Author

    Kao i veiki broj pruzaoca usluga smanjuju broj slanja racuna postom.

    Odgovori

  • Vale

    26.11.2023 #11 Author

    Tteba ici napred

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...