Otvaranje maloprodajnog centra na 10.000 kvadrata planirano za 2025. godinu

Kompanija Peštan investira u Aranđelovac Retail Park

Firme u fokusuSrbijaU fokusu

19.10.2023 11:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Kompanija Peštan investira u Aranđelovac Retail Park Kompanija Peštan investira u Aranđelovac Retail Park
U centralnoj Srbiji nalazi se 14 odsto ukupne ponude domaćih retail parkova, a region Šumadije privlači sve veću pažnju investitora, pa je tako kompanija... Kompanija Peštan investira u Aranđelovac Retail Park

U centralnoj Srbiji nalazi se 14 odsto ukupne ponude domaćih retail parkova, a region Šumadije privlači sve veću pažnju investitora, pa je tako kompanija Peštan za 2025. godinu najavila i otvaranje novog maloprodajnog parka – Aranđelovac Retail Park, saopštila je kompanija CBRE, čija je kancelarija za Jugoistočnu Evropu ekskluzivni zastupnik za izdavanje maloprodajnog prostora u budućem retail parku.

Peštan, koji posluje u 80 zemalja i tržišni je lider u proizvodnji cevi od polimera, planira da u 2025. godini otvori maloprodajni park koji će se prostirati na 10.000 kvadrata, i koji je pozicioniran na dva kilometra od centra Aranđelovca, sa istočne strane.

Aranđelovac Retail Park ponudiće 15 lokala i parking, a u najavi projekta je istaknuto da će biti izgrađen u skladu sa ESG postulatima.

Aranđelovac Retail Park / Arhitektonski biro LARK, CBRE

Iz CBRE su sredinom avgusta za Biznis.rs istakli da na tržištu maloprodajnog prostora Srbije dominiraju tržni centri sa 64 odsto učešća, ali i da interesovanje investitora za izgradnju retail parkova, i to širom regiona, ne opada već nekoliko godina unazad.

U Srbiji , prema njihovoj analizi, tržišni udeo retail parkova iznosi 36 odsto, i očekuje se da njihovo učešće u ponudi maloprodajnog prostora poraste, pošto je, osim u Aranđelovcu, najavljena izgradnja još šest takvih maloprodajnih prostora.

„U prethodne tri godine, ukupna ponuda maloprodajnog prostora u Beogradu povećana je za oko 150.000 novih kvadrata, prvenstveno otvaranjem objekata BW Galerija i BEO Shopping Center. Ovakva kretanja na tržištu pozicionirala su Beograd u rang sa drugim regionalnim gradovima slične veličine. U skladu s tim, bilo je očekivano da će se investitori fokusirati na dalji razvoj maloprodajnog prostora u formatu retail parkova, u gradovima van Beograda, širom zemlje“, izjavila je za Biznis.rs u avgustu Ivana Maksimović, Head of Property Management and Retail SEE u kompaniji CBRE.

Tada je, međutim, ukazala i da je dalji razvoj tog tržišta uslovljen makroekonomskim kretanjima, koja su uticala na produženje procesa donošenja odluka – i investitora i maloprodajnih lanaca.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.