NIS: Više od 250.000 korisnika preuzelo mobilnu aplikaciju Drive.Go
4.2.2023 15:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 20
Naftna industrija Srbije (NIS) saopštila je u subotu da su potrošači prepoznali prednosti korišćenja Drive.Go mobilne aplikacije za plaćanje goriva, pa je od momenta lansiranja te inovativne usluge do danas preuzelo više od 250.000 korisnika.
„‘Drive.Go omogućava potrošačima plaćanje goriva putem mobilnog telefona na samom točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu na benzinskoj stanici i na taj način štedi vreme i omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva“, naveo je NIS, prenela je Beta.
Istaknuto je da je korišćenje Drive.Go mobilne aplikacije krajnje jednostavno i sigurno za potrošače, a sve što je potrebno je da se aplikacija preuzme sa Google Play, Apple Store ili Huawei App Gallery.
„Prilikom svakog točenja neophodno je da se aplikacija aktivira na mobilnom uređaju, pre ili posle točenja skenira QR kod koji se nalazi na točionom mestu, a nakon dopune rezervoara klikne na opciju ‘plati’ u mobilnoj aplikaciji čime je proces kupovine i plaćanja završen“, naveo je NIS.
Takođe je saopšteno da se „svi podaci o platnoj kartici koji se unose prilikom registracije naloga čuvaju na sigurnosnoj stranici banke, tako da je korišćenje platne kartice uz ‘Drive.Go’ potpuno bezbedno“.
Dea
4.2.2023 #1 AuthorPlasi me koliko sada sve radimo preko aplikacija…
SNEZANA
5.2.2023 #2 AuthorSve je preslo na taj sistem.
Milovan94
4.2.2023 #3 AuthorTreba što više ljudi da koriste ovakve aplikacije
DUSICA
4.2.2023 #4 AuthorSamo su olakšali potrošačima korišćenjem aplikacije.
GOCA BG
4.2.2023 #5 AuthorOvaj broj ce se uskoro duplirati,sve ide preko aplikacija…
COKA
5.2.2023 #6 AuthorMene samo interesuje kako se stariji ljudi snalaze u ovom digitalnom vremenu, posto nam je trenutno sve preko app
FRUITO4
5.2.2023 #7 AuthorBravo za Nis, uvek inovativni
MALENA
5.2.2023 #8 AuthorOvo je super
TATJANA
5.2.2023 #9 AuthorSigurno da je preuzeo veliki broj korisnika kad je lakše, brže, jednostavnijeg stedi se u vremenu u strpljenju
LJUBIŠA
5.2.2023 #10 AuthorU korak sa svetom i prate inovacije.
Samo napred.
LIMUN ŽUT
5.2.2023 #11 AuthorZanimljiva aplikacija, ništa više osim malo zabave.
Boba3
5.2.2023 #12 AuthorCak i Maxi ima aolikacije zasto ne bi imao i nis
MARKO7
5.2.2023 #13 AuthorPa to je bliže korak sa svetom
MADMAX
5.2.2023 #14 AuthorMalo uložiti u kvalitet goriva.
Bella
5.2.2023 #15 AuthorSlazem se apsolutno
VERA
5.2.2023 #16 AuthorŽiva reč je živa reč. Radnik pumpe je u obavezi da nas uputi u ovu aplikaciju, to razumem. Samo pumpadzije onda po ceo dan rade kao roboti i ćute jer je sve putem aplikacije. Jos da aplikacija natoči gorivo…Ja nekako volim da popričam sa njima i dajem njima prednost a ne aplikaciji. Ali stvar je ličnog izbora kao i za sve.
NATI29
5.2.2023 #17 AuthorSamo da je vecina koristi, i dalje su redovi na pumpama
Coka13
7.2.2023 #18 AuthorSvakako će ubrzati sam proces, to sigurno.
BOBICA
9.4.2023 #19 AuthorOvo je zaista odlična stvar
Nika
14.4.2023 #20 AuthorNiko ne razmišlja o jednoj stvari. I meni je pun telefon aplikacija. Ni sama ne znam koji više da otvorim. Pitam se samo šta kada zabaguje Net ili ode telefon. Kao pre neki dannaposlu. Puče server. Platiše jadni acijenti