plaćanje goriva na točionom mestu

NIS: Više od 250.000 korisnika preuzelo mobilnu aplikaciju Drive.Go

BiznisFirme u fokusuSrbija

4.2.2023 15:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 18

NIS: Više od 250.000 korisnika preuzelo mobilnu aplikaciju Drive.Go NIS: Više od 250.000 korisnika preuzelo mobilnu aplikaciju Drive.Go
Naftna industrija Srbije (NIS) saopštila je u subotu da su potrošači prepoznali prednosti korišćenja Drive.Go mobilne aplikacije za plaćanje goriva, pa je od momenta... NIS: Više od 250.000 korisnika preuzelo mobilnu aplikaciju Drive.Go

Naftna industrija Srbije (NIS) saopštila je u subotu da su potrošači prepoznali prednosti korišćenja Drive.Go mobilne aplikacije za plaćanje goriva, pa je od momenta lansiranja te inovativne usluge do danas preuzelo više od 250.000 korisnika.

„‘Drive.Go omogućava potrošačima plaćanje goriva putem mobilnog telefona na samom točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu na benzinskoj stanici i na taj način štedi vreme i omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva“, naveo je NIS, prenela je Beta.

Istaknuto je da je korišćenje Drive.Go mobilne aplikacije krajnje jednostavno i sigurno za potrošače, a sve što je potrebno je da se aplikacija preuzme sa Google Play, Apple Store ili Huawei App Gallery.

„Prilikom svakog točenja neophodno je da se aplikacija aktivira na mobilnom uređaju, pre ili posle točenja skenira QR kod koji se nalazi na točionom mestu, a nakon dopune rezervoara klikne na opciju ‘plati’ u mobilnoj aplikaciji čime je proces kupovine i plaćanja završen“, naveo je NIS.

Takođe je saopšteno da se „svi podaci o platnoj kartici koji se unose prilikom registracije naloga čuvaju na sigurnosnoj stranici banke, tako da je korišćenje platne kartice uz ‘Drive.Go’ potpuno bezbedno“.

  • Dea

    4.2.2023 #1 Author

    Plasi me koliko sada sve radimo preko aplikacija…

    Odgovori

  • Milovan94

    4.2.2023 #3 Author

    Treba što više ljudi da koriste ovakve aplikacije

    Odgovori

  • DUSICA

    4.2.2023 #4 Author

    Samo su olakšali potrošačima korišćenjem aplikacije.

    Odgovori

  • GOCA BG

    4.2.2023 #5 Author

    Ovaj broj ce se uskoro duplirati,sve ide preko aplikacija…

    Odgovori

  • COKA

    5.2.2023 #6 Author

    Mene samo interesuje kako se stariji ljudi snalaze u ovom digitalnom vremenu, posto nam je trenutno sve preko app

    Odgovori

  • FRUITO4

    5.2.2023 #7 Author

    Bravo za Nis, uvek inovativni

    Odgovori

  • MALENA

    5.2.2023 #8 Author

    Ovo je super

    Odgovori

  • TATJANA

    5.2.2023 #9 Author

    Sigurno da je preuzeo veliki broj korisnika kad je lakše, brže, jednostavnijeg stedi se u vremenu u strpljenju

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    5.2.2023 #10 Author

    U korak sa svetom i prate inovacije.
    Samo napred.

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    5.2.2023 #11 Author

    Zanimljiva aplikacija, ništa više osim malo zabave.

    Odgovori

  • Boba3

    5.2.2023 #12 Author

    Cak i Maxi ima aolikacije zasto ne bi imao i nis

    Odgovori

  • MARKO7

    5.2.2023 #13 Author

    Pa to je bliže korak sa svetom

    Odgovori

  • MADMAX

    5.2.2023 #14 Author

    Malo uložiti u kvalitet goriva.

    Odgovori

  • VERA

    5.2.2023 #16 Author

    Živa reč je živa reč. Radnik pumpe je u obavezi da nas uputi u ovu aplikaciju, to razumem. Samo pumpadzije onda po ceo dan rade kao roboti i ćute jer je sve putem aplikacije. Jos da aplikacija natoči gorivo…Ja nekako volim da popričam sa njima i dajem njima prednost a ne aplikaciji. Ali stvar je ličnog izbora kao i za sve.

    Odgovori

  • NATI29

    5.2.2023 #17 Author

    Samo da je vecina koristi, i dalje su redovi na pumpama

    Odgovori

  • Coka13

    7.2.2023 #18 Author

    Svakako će ubrzati sam proces, to sigurno.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...