Nove avio-linije do kineskih gradova dovode više turista u Srbiju i Beograd
14.3.2024 08:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 3
Na 40. jubilarnom sajmu turizma u Sofiji Vacation & Spa, najvećoj turističkoj manifestaciji u Bugarskoj, Turistička organizacija Beograda (TOB) i Turistička organizacija Srbije (TOS) se od 13. do 15. marta predstavljaju na štandu Srbije gde su već prvog dana sajma održani važni poslovni sastanci umrežavanja u regionu i saradnje na prekookeanskim tržištima, saopštio je TOB.
Na inicijativu dve domaće organizacije održan sastanak sa predstavnicima gradova i destinacija iz regiona radi jačanja saradnje u promociji i nastupu na dalekim tržištima, prvenstveno Dalekog istoka.
Sastanku su prisustvovali predstavnik organizatora putovanja iz Kine, Majkl Čen, Bajko Bajkov, vlasnik najveće turističke agencije u Bugarskoj, Bohemija, Saša Stevanović, rukovodilac u TOB i Tamara Rašković, menadžer za tržište Bugarske u TOS, prenela je eKapija.
„Turistička organizacija Beograda ima izuzetno dobru saradnju sa agencijom Bohemija sa kojoj smo već imali zajednički nastup u Kini i koja u okviru kružnih tura dovodi velike grupe kineskih turista u naš region“, rekao je Slobodan Unković, pomoćnik direktora TOB i dodao da će povećanju broja kineskih turista u Srbiji doprineti nove najavljene linije između Beograda i Šangaja, Guangdžoa i Pekinga u ovoj godini.
Štand Srbije danas su posetili ministarka turizma Bugarske Zorica Dinkova kao i ambasador Srbije u Sofiji Željko Jović, . U razgovoru sa turističkim poslenicima Srbije i Bugarske, ambasador Jović je istakao da će završetak infrastrukturnih objekata do bugarske granice značajno povećati broj bugarskih gostiju u Beogradu.
U 2023. godini Beograd je posetilo 43.000 turista iz Bugarske, za 33 odsto više nego u 2022. godini, što turiste iz ove zemlje svrstava među prvih deset po brojnosti u Beogradu.
Pročitajte još:
Na štandu Srbije ove godine učestvuje ukupno 26 izlagača, turističkih organizacija i predstavnika privrede koji će tokom tri dana sajma bugarskim agencijama i individualnim posetiocima promovisati ponude za city break, banjski i planinski turizam.
Akcenat prezentacije Beograda je na predstojećoj izložbi EXPO 2027 i efektima koje će imati na infrastrukturu, hotelsko ugostiteljski sektor i ukupnu modernizaciju naše prestonice, stoji u saopštenju TOB.
MAJA
15.3.2024 #1 AuthorNa sajmu se moglo dosta dobrih vesti čuti i videti dosta novih ponuda
MIKIMILE
17.3.2024 #2 AuthorNeka ih bude sto vise
NATI
17.3.2024 #3 AuthorSamo nek nastave ovako