Predan rad, briga o zaposlenima i korisnicima održava kompaniju
15.4.2024 12:41 Autor: Milica Vojtek 6
Sa sedištem u Hamburgu, kompanija Jungheinrich AG je vodeći globalni dobavljač rešenja za sva pitanja iz oblasti intralogistike. Kompanija koja postoji već više od 70 godina, od 1990. prisutna je i u Srbiji, sa sedištem u Novim Banovcima. Uprkos brojnim globalnim krizama koje su zadesile svet u prethodnim godinama, ova firma uspela je zabeleži dobre rezultate, kontinuirani rast i razvoj.
Njihovi korisnici su većinom vodeće svetske kompanije, kao i domaća srednja i mala preduzeća, a oni ističu da se “jednako ponose saradnjom i sa velikim i sa malim korisnicima”.
Direktor kompanije Aleksandar Sretenović kaže da ih održava “predani rad, briga o zaposlenima, a najviše briga o korisnicima, kako postojećim, tako i novim”.
“Pandemija i rat su uticali tako što su se rokovi isporuka produžili, bilo je zastoja u svim logističkim procesima i nabavci materijala. Svakako su se neki procesi usporili. Za vreme pandemije organizovali smo potpuni ili povremeni rad od kuće za radna mesta za koje je to bilo moguće, što se pokazalo kao dobra praksa”, rekao je Sretenović.
On je naveo da je Jungheinrich doživeo značajan rast u 2023. godini, te da je obrt u našoj zemlji tokom prethodne godine bio veći za 27 odsto.
“Iako je svetska ekonomija pokazala znatno manji rast nego u godini ranije, pristigle narudžbine za poslovne oblasti novog poslovanja, kratkoročnog zakupa i polovne opreme, kao i postprodajnih usluga bile su vrednosno veće za 9,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu”, kazao je direktor kompanije. On je dodao i da je ova kompanija na globalnom nivou prešla broj od 21.000 zaposlenih.
Kao presudan faktor ubrzanog rasta Sretenović je naveo da je u pitanju “kombinacija vrednog i poštenog rada sa razumevanjem potreba korisnika. Praćenje svetskih intralogističkih trendova, uvođenje novih tehnologija, brzo donošenje operativnih i strateških odluka na nivou lokalnog menadžment tima.”
Upitan za problem manjka radnika, koji je već duže vreme prisutan ne samo u našoj zemlji, već i u zemljama regiona, Sretenović uočava da ne samo da nedostaje kvalifikovanih ljudi, već i “ više motivisanih za kontinuirani napredak i sticanje znanja i veština”.
“Borimo se na razne načine. Uglavnom time da zadovoljni ljudi najbolje privlače nove ljude”, naveo je on.
Govoreći o tome kako će se dalje razvijati poslovanje ove svetske firme u Srbiji, naš sagovornik kaže da “obzirom na sve veću industrijalizaciju zemlje očekuje dalji rast kompanije, posebno u sferi automatizacije intralogističkih procesa.”
Pročitajte još:
“Glavni faktor razvoja za našu kompaniju je automatizacija i dalji razvoj mobilnih robot ai automatski vođenih vozila (AMR i AGV), održivost i kontinuirani razvoj litijum-jonske tehnologije. Jungheinrich je okrenut ka smanjenju CO2 emisije, proizvodnji isključivo električnih viljuškara, kao i korišćenju solarne energije i električnih automobila”, ističe.
Shodno tome u budućnosti ova kompanija očekuje i dalje širenje tima koji ima potrebno znanje i veštine da isprati nove zahteve.
SHALIMAR
20.4.2024 #1 AuthorKljucni faktori za rast i napredak firme.Sve cestitke!
ZELJKA
28.4.2024 #2 AuthorOdlicne vesti
Emilija
29.4.2024 #3 AuthorSuper!
MAXMAD
8.5.2024 #4 AuthorOdlično
REA
12.5.2024 #5 AuthorUvek bilo i bice
ZELJKA
19.5.2024 #6 AuthorSlažem se