Direktor kompanije Jungheinrich u Srbiji o tome kako je ostvaren kontinuirani rast i razvoj

Predan rad, briga o zaposlenima i korisnicima održava kompaniju

Srbija

15.4.2024 12:41 Autor: Milica Vojtek 2

Predan rad, briga o zaposlenima i korisnicima održava kompaniju Predan rad, briga o zaposlenima i korisnicima održava kompaniju
Sa sedištem u Hamburgu, kompanija Jungheinrich AG je vodeći globalni dobavljač rešenja za sva pitanja iz oblasti intralogistike. Kompanija koja postoji već više od... Predan rad, briga o zaposlenima i korisnicima održava kompaniju

Sa sedištem u Hamburgu, kompanija Jungheinrich AG je vodeći globalni dobavljač rešenja za sva pitanja iz oblasti intralogistike. Kompanija koja postoji već više od 70 godina, od 1990. prisutna je i u Srbiji, sa sedištem u Novim Banovcima. Uprkos brojnim globalnim krizama koje su zadesile svet u prethodnim godinama, ova firma uspela je zabeleži dobre rezultate, kontinuirani rast i razvoj.

Njihovi korisnici su većinom vodeće svetske kompanije, kao i domaća srednja i mala preduzeća, a oni ističu da se “jednako ponose saradnjom i sa velikim i sa malim korisnicima”.

Direktor kompanije Aleksandar Sretenović kaže da ih održava “predani rad, briga o zaposlenima, a najviše briga o korisnicima, kako postojećim, tako i novim”.

“Pandemija i rat su uticali tako što su se rokovi isporuka produžili, bilo je zastoja u svim logističkim procesima i nabavci materijala. Svakako su se neki procesi usporili. Za vreme pandemije organizovali smo potpuni ili povremeni rad od kuće za radna mesta za koje je to bilo moguće, što se pokazalo kao dobra praksa”, rekao je Sretenović.

On je naveo da je Jungheinrich doživeo značajan rast u 2023. godini, te da je obrt u našoj zemlji tokom prethodne godine bio veći za 27 odsto.

Foto: Jungheinrich

“Iako je svetska ekonomija pokazala znatno manji rast nego u godini ranije, pristigle narudžbine za poslovne oblasti novog poslovanja, kratkoročnog zakupa i polovne opreme, kao i postprodajnih usluga bile su vrednosno veće za 9,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu”, kazao je direktor kompanije. On je dodao i da je ova kompanija na globalnom nivou prešla broj od 21.000 zaposlenih.

Kao presudan faktor ubrzanog rasta Sretenović je naveo da je u pitanju “kombinacija vrednog i poštenog rada sa razumevanjem potreba korisnika. Praćenje svetskih intralogističkih trendova, uvođenje novih tehnologija, brzo donošenje operativnih i strateških odluka na nivou lokalnog menadžment tima.”

Upitan za problem manjka radnika, koji je već duže vreme prisutan ne samo u našoj zemlji, već i u zemljama regiona, Sretenović uočava da ne samo da nedostaje kvalifikovanih ljudi, već i “ više motivisanih za kontinuirani napredak i sticanje znanja i veština”.

“Borimo se na razne načine. Uglavnom time da zadovoljni ljudi najbolje privlače nove ljude”, naveo je on.

Govoreći o tome kako će se dalje razvijati poslovanje ove svetske firme u Srbiji, naš sagovornik kaže da “obzirom na sve veću industrijalizaciju zemlje očekuje dalji rast kompanije, posebno u sferi automatizacije intralogističkih procesa.”

“Glavni faktor razvoja za našu kompaniju je automatizacija i dalji razvoj mobilnih robot ai automatski vođenih vozila (AMR i AGV), održivost i kontinuirani razvoj litijum-jonske tehnologije. Jungheinrich je okrenut ka smanjenju CO2 emisije, proizvodnji isključivo električnih viljuškara, kao i korišćenju solarne energije i električnih automobila”, ističe.

Shodno tome u budućnosti ova kompanija očekuje i dalje širenje tima koji ima potrebno znanje i veštine da isprati nove zahteve.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...