dodeljene nagrade u društvenoj i ekološkoj kategoriji

Proglašene Kampanje sa svrhom 2023

Firme u fokusuManifestacijePreduzetnikSrbija

21.11.2023 12:41 Autor: Redakcija Biznis.rs 5

Proglašene Kampanje sa svrhom 2023 Proglašene Kampanje sa svrhom 2023
Festival Kampanje sa svrhom je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i regionu i jedan od prvih takve vrste u svetu. U Marsh... Proglašene Kampanje sa svrhom 2023

Festival Kampanje sa svrhom je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i regionu i jedan od prvih takve vrste u svetu. U Marsh Open Space-u, na Međunarodni dan deteta, proglašeni su nosioci titule Kampanje sa svrhom 2023, odnosno najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.

Festival se ove godine održavao po treći put, a po prvi put je dodelio nagrade u dve kategorije, ekološkoj (Eco) i društvenoj (Social).

Prisutnima se na početku obratila Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala i Udruženja građana Žute Patalone, inicijatora Festivala. Ona je istakla da je “Festival porastao, ne samo zato što su po prvi dodeljene i Kampanje sa svrhom u Eco kategoriji, nego zato što je važnost društveno odgovorne komunikacije porasla. Mi želimo da podstaknemo da se što više kompanija opredeli za društveno odgovornu komunikaciju i usmeravanje moći komunikacija na dobrobit ljudi i platete, ali i da nagradimo one koji su taj izbor već napravili”.

Prema njenim rečima, udruženje Žute patalone Festivalom Kampanje sa svrhom spaja dobrobit deteta i pojedinca, a time i društva u celini sa održivim razvojem, koji je neraskidivo povezan sa budućim generacijama.

Trinaestočlani žiri dodelio je po tri nagrade za najbolje kampanje u obe kategorije, i izdvojio još 24 dobitnika titule Kampanje sa svrhom.

Tri najbolje kampanje u Social kategoriji su “Hoćeš da menjamo mesta, pomeri se sa mesta”, kompanije Lidl Srbija i agencija Red Communication i Sivo; “Najvažnija neobjavljena vest”, ANEM-a i agencije New Moment New Ideas Company; te kampanja “Najvažniji poziv u životu”, Hemofarm fondacije i agencije Jazavac i utorak.

U Eco kategoriji za najbolje su proglašene kampanje “Yettel 100 odsto zelena mreža”, kompanije Yettel i agencije New Moment; “Earth Day” kompanije Ikea Srbija, te “Generator Lab” OTP Banke.

  • SHALIMAR

    22.11.2023 #1 Author

    Samo da imamo sto vise drustveno odgovornih kompanija!

    Odgovori

  • MARIJAMACA

    26.11.2023 #2 Author

    Bravoo

    Odgovori

  • Boba321

    26.11.2023 #3 Author

    Bravo i samo napred

    Odgovori

  • Emilija

    27.11.2023 #4 Author

    Samo napred!

    Odgovori

  • Maky

    27.11.2023 #5 Author

    U drustveno i socijalno odgovornom svetu ciljamo za svrhom u zivotu, pa i u poslu tako da mislim da bi svaka kompanija trebala da tezi ovim nagradama

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.