Vrednost ugovora 106,39 miliona dinara bez PDV-a

Saobraćajni institut CIP projektovaće pešačko-biciklistički most između Novog Beograda i Ade Ciganlije

BiznisInfrastrukturaSrbija

4.3.2024 08:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 6

Saobraćajni institut CIP projektovaće pešačko-biciklistički most između Novog Beograda i Ade Ciganlije Saobraćajni institut CIP projektovaće pešačko-biciklistički most između Novog Beograda i Ade Ciganlije
Saobraćajni institut CIP dobio je posao projektovanja pešačko-biciklističke veze između Ulice omladinskih brigada i Ade Ciganlije na tenderu koji je novembra prošle godine raspisala... Saobraćajni institut CIP projektovaće pešačko-biciklistički most između Novog Beograda i Ade Ciganlije

Saobraćajni institut CIP dobio je posao projektovanja pešačko-biciklističke veze između Ulice omladinskih brigada i Ade Ciganlije na tenderu koji je novembra prošle godine raspisala Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Procenjena vrednost javne nabavke bila je 125 miliona dinara bez PDV-a, a CIP kao jedini učesnik na tenderu ponudio je 106,39 miliona dinara bez PDV-a i dodeljen mu je ugovor te vrednosti za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju budućeg mosta, piše eKapija.

Projektant ima rok od 765 dana da, između ostalog, dostavi idejno rešenje, lokacijske uslove, idejni projekat, projekat za građevinsku dozvolu i rešenje o građevinskoj dozvoli, što znači da gradnja mosta, u najboljem slučaju, može da počne za dve godine, na proleće 2026.

Dužina budućeg mosta, prioritetnog gradskog projekta za koji je Plan detaljne regulacije (PDR) usvojen početkom prošle godine u parlamentu prestonice, biće 520 metara. Širina puta je oko šest metara od kojih su tri metra rezervisana za biciklističku traku i isto toliko predviđeno je za pešački koridor. Osim biciklista i pešaka, planiran je i za kretanje lakih ekoloških vozila na električni pogon – trotineta i skejtova, ali ne i za kolski saobraćaj.

Pristupne rampe toj novoj vezi između Bloka 70 i Ade Ciganlije biće iste širine kao budući most koji će povezati Novi Beograd i Čukaricu. Po formi i konstrukciji treba da bude elegantan, lak i ekonomičan, samo su neki detalji navedeni u tenderskoj dokumentaciji.

U njoj piše i da bi prilikom projektovanja i izgradnje mosta trebalo voditi računa da zona intervencije mosta ne ugrozi postojeću vegetaciju i zone zaštite. On treba da se uklopi u „jedinstveni kontekst akvatorije reke Save, prirodnih vrednosti Ade Ciganlije i priobalnog keja novobeogradskih blokova“.

„Oblikovanje mostovske konstrukcije i njegovih elemenata uraditi pažljivo u skladu sa njegovim značajem siluete i vizuelnog identiteta grada. Oblikovanje, visine arhitektonskih i konstruktivnih elemenata, materijal zaštitne ograde i osvetljenje definisati u saradnji sa Zavodom za zaštitu prirode kako bi se planiralo rešenje mosta koje ne ugrožava koridor zaštićene vrste malog vranca”, navedeno je u dokumentaciji u kojoj se dodaje i to da je svrha realizacije pešačko-biciklističke veze promovisanje urbane mobilnosti i povezivanje zelenih i rekreativnih zona grada sa stambenim delovima, a posebno Novog Beograda i Ade Ciganlije.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...