U planu uspostavljanje direktne saradnje javnih poštanskih operatora Srbije i Kine
2.4.2024 08:41 Autor: Redakcija Biznis.rs 0



Delegacija Ministarstva trgovine Narodne Republike Kine, na čelu sa gospođom Džu Jong, generalnom direktorkom Odeljenja za elektronsku trgovinu i informatizaciju, posetila je Poštu Srbije u cilju jačanja saradnje između Srbije i Kine u oblasti poštanskog saobraćaja i elektronske trgovine.
Na sastanku sa v.d. direktorom Zoranom Đorđevićem i delom poslovodstva Pošte Srbije razgovarano je o uspostavljanju direktne saradnje javnih poštanskih operatora Srbije i Kine, i diskutovano o zajedničkom ulaganju sa partnerom iz Kine, radi unapređenja logistike za zemlje Balkana i Evrope.
Poseban fokus bio je na e-trgovini i informatizaciji, i potencijalnoj saradnji između Pošte Srbije i kineskih e-trgovinskih kompanija, kao što je Alibaba, čija bi saradnja doprinela efikasnijoj dostavi paketa i olakšavanju trgovine između dve zemlje.
Dve strane složile su se da će uspostavljanjem saradnje biti omogućena kvalitetnija usluga prenosa poštanskih pošiljaka koje stižu iz Kine, kao i da će, imajući u vidu najavljeno otvaranje novih linija Air Srbije prema destinacijama u Kini, biti skraćeno tranzitno vreme između Kine i Evrope.
Pročitajte još:
Očekuje se da će ovaj sastanak biti temelj za dalje unapređenje saradnje u poštanskom sektoru i e-trgovini između Srbije i Kine, otvarajući nove mogućnosti za ekonomski razvoj i povećanje efikasnosti trgovinskih veza.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.