Kineska kompanija sponzor Evropskog prvenstva u fudbalu

AliExpress angažovao Bekama za reklamnu kampanju

Firme u fokusuLifestyleSvet

28.5.2024 15:47 Autor: Vladimir Jokanović 3

AliExpress angažovao Bekama za reklamnu kampanju AliExpress angažovao Bekama za reklamnu kampanju
AliExpress, sajt za e-kupovinu u vlasništvu kineskog giganta Alibaba, angažovao je bivšeg kapitena engleske fudbalske reprezentacije Dejvida Bekama (David Beckham) kao ambasadora brenda dok... AliExpress angažovao Bekama za reklamnu kampanju

AliExpress, sajt za e-kupovinu u vlasništvu kineskog giganta Alibaba, angažovao je bivšeg kapitena engleske fudbalske reprezentacije Dejvida Bekama (David Beckham) kao ambasadora brenda dok pokušava da sustigne konkurentski Temu kompanije PDD Holdings’ u borbi za prodaju jeftine robe proizvedene u Kini širom sveta.

Kompanija Alibaba koja je do nedavno imala skroman udeo na međunarodnom tržištu, sada agresivno ulaže kako bi povećala globalnu prodaju, jer rast domaće prodaje stagnira. Međunarodna divizija Alibabe, koja uključuje AliExpress, najbrže je rastuća jedinica sa prihodima koji su porasli za 45 odsto na godišnjem nivou od januara do marta, prenosi Reuters.

Ranije ove godine, AliExpress je takođe postao sponzor UEFA Euro 2024 turnira, odnosno Evropskog prvenstva u fudbalu, koje počinje u Nemačkoj u junu, gde će uložiti milione dolara u popuste, ponude i angažovanje kako bi privukao online potrošače. Reklamna kampanja sa Bekamom biće emitovana paralelno sa turnirom i ohrabriće potrošače da „osvoje više sa AliExpressom“, navodi se u saopštenju platforme za internet prodaju.

PDD Holdings’ Temu emitovao je više reklama tokom Super Bowla ove godine, ohrabrujući američke potrošače da „kupuju kao milijarderi“. Prema podacima kompanije Apptopia, broj preuzimanja Temu aplikacije porastao je za 34 procenta na dan Super Bowla u odnosu na dan pre.

Iako Alibaba već dugo posmatra strano tržište kao potencijalni izvor prihoda, sa osnivačem Džekom Maom koji je 2017. godine rekao da Alibaba cilja da opslužuje dve milijarde globalnih potrošača do 2036. godine, sada mora da nadoknadi izgubljeno u mnogim tržištima koja je prepustio Temu.

Prošle godine kompanija Alibaba prošla je istorijsku reviziju i opsežne promene u upravljanju u pokušaju da se vrati na put rasta. Ma je u aprilu pohvalio promene koje su izvršene u kompaniji. Ma je gotovo nestao iz javnog života krajem 2020. godine, nakon što se našao na meti kineskih regulatora, nakon čega se preselio u Tokio.

  • Dux011

    28.5.2024 #1 Author

    Fino.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    28.5.2024 #2 Author

    Pun pogodak,nema sta!

    Odgovori

  • JANA

    1.6.2024 #3 Author

    Mislim da je Bekam ipak dobar izbor iako je prošlo njegovo vreme ostao je svetu shoubiza

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.