Deichmann gasi 28 poslovnica
7.10.2023 09:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 15
Deichmann grupa odlučila je da ugasi sopstvenu robnu marku Onygo zbog pada profitabilnosti, javljaju nemački mediji. Ovaj lanac cipela ima oko 1.400 poslovnica širom Nemačke, a Deichmann SE takođe uključuje brendove Snipes, MyShoes i Onygo, prenosi SEEbiz pisanje Fenix-magazina.
Osnovan 2016. godine Onygo se brzo širio i poslednjih godina otvorene su brojne trgovine ovog brenda u većim gradovima. U Nemačkoj trenutno postoji 28 poslovnica sa oko 280 zaposlenih. Onygo je zamišljen kao mladi nasljednik Deichmanna sa poslovnim modelom usmjerenim na “mlade, moderne kupce”.
Iz Deichmanna je nemačkim medijima rečeno kako se uprkos “godinama ulaganja, uključujući i period tokom i nakon pandemije koronavirusa”, kompanija morala odlučiti na odustajanje od ovog poslovnog modela. Krajem avgusta 2023. godine odlučeno je da će Onygo prestati da posluje “najkasnije do 31. avgusta 2024. godine”. Ova odluka utiče na mnogobrojne podružnice i internet trgovinu.
Proteklih meseci dogodili su se brojni bankroti u modnom sektoru, a razlozi su uglavnom slični. Prema vlastitim izjavama, Deichmann SE takođe je pogođen ovim negativnim trendom.
“Kao što vrlo dobro znate, celi maloprodajni sektor prolazi kroz velike strukturne promene, koje su pogoršane učincima pandemije koronavirusa, rata u Ukrajini i rastuće inflacije. Situacija u celom svetu ostaje napeta i obeležena krizama, posebice u maloprodajnom sektoru mode”, stoji u saopštenju Deichmanna.
“U interesu cele naše radne snage, naša je preduzetnička dužnost da prekinemo poslovne modele koji donose gubitke kako bismo mogli da usmerimo svoj kapital na ekonomski održiva poslovna područja”, navedeno je iz Deichmanna.
Pročitajte još:
Ovim događajima pogođeno je oko 280 radnika.
“Nažalost, otpuštanja se ne mogu izbeći”, nastavlja se u saopštenju, a kompanija ne isključuje isplatu otpremnina radnicima.
Kada će tačno pojedine poslovnice biti zatvorene utvrdiće kompanija zajedno sa pojedinim iznajmljivačima u narednim nedeljama.
BLIZANAC
7.10.2023 #1 AuthorBas šteta a imaju tako dobre proizvode
MAJA
7.10.2023 #2 AuthorMora se prilagoditi situaciji
HANA
8.10.2023 #3 AuthorKupovna moć i konkurencija su problem.
DASHA
8.10.2023 #4 AuthorSnalaze se kako znaju
Grocka
8.10.2023 #5 AuthorSteta..
ŽIZI
8.10.2023 #6 AuthorI njih je pogodila ekonomska kriza
Grocka
8.10.2023 #7 AuthorPocele su kompanije da pucaju po savovima
REA
8.10.2023 #8 AuthorNisam nikad kupovala , ali steta svakako jer su bili pristupacni…
DUCA
8.10.2023 #9 AuthorProcenili su da je to najbolje rešenje za dalje poslovanje firme.
mile
8.10.2023 #10 AuthorBas steta za njih…prosto ne verujem
Boba321
8.10.2023 #11 AuthorSteta za njih, dobra obuca
Emilija
9.10.2023 #12 AuthorSteta za radnike
SHALIMAR
9.10.2023 #13 AuthorNazalost,ovakvih tekstova ce sve vise biti..
oblak67
11.10.2023 #14 Authorsteta je, kvalitet robe je korektan, ali izgleda je tako bolje za njihov posao i solventnost…
Jj992
11.10.2023 #15 AuthorMozda su mogli regulacijom cena povecati potraznju tako da svima odgovara, ali svakako imaju dosta poslovnica.