Lanac sendviča Subway širi se na kinesko tržište
7.6.2023 18:56 Autor: Redakcija Biznis.rs 3
Subway je postigao dogovor sa primaocem franšize da otvori skoro 4.000 novih prodavnica sendviča širom kontinentalne Kine u narednih 20 godina.
Ugovor koji je Subway potpisao sa primaocem franšize Shanghai Fu-Rui-Shi Corporate Development (FRS) najveći je takav ugovor u istoriji ove kompanije. FRS finansira konzorcijum privatnih investitora, uključujući Asia Investment Capital, prenosi Reuters.
FRS će dobiti ekskluzivna prava za otvaranje i razvoj svih Subway prodajnih mesta u Kini, a 4.000 novih restorana predstavljaće sedmostruko povećanje trenutnog prisustva ove kompanije na kineskom tržištu.
Međunarodna ekspanzija je ključna strategija rasta za ovaj privatni lanac brze hrane sa sedištem u Sjedinjenim Američkim Državama. U pripremi je i plan za preuređenje restorana, ažuriranje menija i sjajnu marketinšku podršku.
Kompanija Subway imala je niz problema zbog prevelike ekspanzije, morala je da zatvara hiljade lokala, pa i pored toga globalna uporediva prodaja kompanije porasla je za 12,1 odsto u prvom kvartalu.
Pročitajte još:
Druge kompanije, takođe, pojačavaju svoje prisustvo u Kini, uključujući Starbucks, koji planira da tamo otvori 3.000 novih prodajnih mesta do 2025. godine.
SHALIMAR
10.6.2023 #1 AuthorDovoljno im je kinesko trziste i da zaokruze pricu…
AJA
13.6.2023 #2 AuthorSvaka cast
PIKSI
18.6.2023 #3 AuthorSvaka cast ipak ugovor na 20 godina je ozbiljna prica