Ukidanje zajedničkih lozinki udvostručilo broj pretplatnika u junu

Netflix pronalazi načine da zadrži dobru poziciju na tržištu striminga

LifestyleSvet

24.8.2023 13:03 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Netflix pronalazi načine da zadrži dobru poziciju na tržištu striminga Netflix pronalazi načine da zadrži dobru poziciju na tržištu striminga
Prijavljivanje na Netflix u Sjedinjenim Američkim Državama i dalje je povišeno uprkos padu sa rekordnog nivoa u junu, nakon što je u maju stupilo... Netflix pronalazi načine da zadrži dobru poziciju na tržištu striminga

Prijavljivanje na Netflix u Sjedinjenim Američkim Državama i dalje je povišeno uprkos padu sa rekordnog nivoa u junu, nakon što je u maju stupilo na snagu zabrana korišćenja zajedničkih lozinki, prema podacima istraživačke firme Antenna.

„Ljubav je deljenje lozinke“, objavio je Netfix na platformi X, tada poznatoj kao Twitter, ali njegovo globalno suzbijanje deljenja lozinki nagovestilo je planove da otvori nove kanale prihoda na zasićenom, konkurentnom tržištu, prenosi Reuters.

Privlačenje novih pretplatnika i zadržavanje starih postao je težak zadatak u poslednjih nekoliko godina, jer kupci sada imaju pregršt opcija, između ostalih, servis za striming kompanije Walt Disney, Amazon Prime Video i Discovery MAX kompanije Warner Bross.

Akcije Netflixa porasle su za 1,7 odsto na početku trgovanja.

Wall Street je najpre izrazio zabrinutost da bi zabrana deljenja lozinki mogla da smanji broj pretplatnika. Međutim, desilo se suprotno.

Bruto broj pretplatnika ove kompanije za video-striming pao je za 25,7 odsto u julu u odnosu na prethodni mesec, što je očekivano s obzirom na to da su se prijave više nego udvostručile u junu, rekla je Antenna.

Kompanija je procenila da je više od 100 miliona domaćinstava podelilo svoje akreditive za prijavu sa prijateljima i porodicom van svojih domova. Ovo je navelo analitičare da očekuju da će oko 50 miliona korisnika na kraju kreirati sopstvene naloge.

Oko 23 odsto korisnika koji su se registrovali u julu odabralo je jeftiniji Netflix plan sa oglasima, najviše od kada je plan lansiran u novembru, što je povećanje od četiri procentna poena u odnosu na mesec ranije, saopštila je Antenna.

Istraživačka firma svoje podatke o strimingu dobija iz zapisa o transakcijama kao što su priznanice o kupovini na mreži i bankarske informacije.

  • SABRINA

    24.8.2023 #1 Author

    Zabrana korišćenja zajedničkih lozinki je poremetila stalne pretplatnike.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    24.8.2023 #2 Author

    Pravi potez u pravo vreme!

    Odgovori

  • Brana

    3.9.2023 #3 Author

    Moralo je do toga doći

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.