pokušaj da se od manje popularnih sportova naprave dugoročne franšize

Netflix zainteresovan za prenose tenisa, biciklizma i surfovanja

Hi-techLifestyleSvet

9.11.2022 09:36 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Netflix zainteresovan za prenose tenisa, biciklizma i surfovanja Netflix zainteresovan za prenose tenisa, biciklizma i surfovanja
Netflix istražuje ulaganja u emitovanje sportskih događaja i nedavno je licitirao za prava na striming nekoliko sportskih liga, ekskluzivno je objavio Wall Street Journal. ... Netflix zainteresovan za prenose tenisa, biciklizma i surfovanja

Netflix istražuje ulaganja u emitovanje sportskih događaja i nedavno je licitirao za prava na striming nekoliko sportskih liga, ekskluzivno je objavio Wall Street Journal. 

Kompanija je nedavno licitirala za prava na striming za ATP teniske turnire za pojedine evropske zemlje, uključujući Francusku i Veliku Britaniju, ali je potom odustala, navodi se u izveštaju.

Lider u striming industriji takođe je pokušao da stekne prava za druge sportske događaje, uključujući prenose ženske teniske asocijacije (WTA) za teritoriju Velike Britanije, te nekoliko biciklističkih takmičenja, a bio je u pregovorima krajem prošle godine o preuzimanju Svetske lige u surfovanju.

Rukovodioci Netflixa razmatraju kupovinu takmičenja nižeg profila kako bi izbegli veće troškove, dok neki od njih veruju da bi mogli da podstaknu manje popularne sportove u stvaranje budućih franšiza, s obzirom na veličinu platforme i njeno dosezanje ka različitim segmentima publike.

Ovaj potez dolazi pošto se Netflix u poslednje vreme muči da poveća broj svojih pretplatnika jer se konkurencija, uključujući Walt Disney, Apple i Amazon značajno povećava. Ovog meseca, Netflix je pokrenuo jeftiniji pretplatnički model koji je podržan reklamama, u pokušaju da poveća prihod i rast pretplatnika.

Striming platforme već neko vreme kupuju sportske prenose, sa ciljem da uvećaju tržišni udeo.

Na primer, Disney i Liberty Media su produžili svoje partnerstvo za emitovanje Formule 1 prošlog meseca, dok su Major League Soccer i Apple TV najavili partnerstvo za strimovanje svake utakmice američke fudbalske lige preko iOS aplikacije tokom naredne decenije.

  • Dunja5

    9.11.2022 #1 Author

    Zanimljivo, verovatno bi se isplatilo.

    Odgovori

  • GOCA BG

    9.11.2022 #2 Author

    Cim su se odlucili na ovakav korak,sigurno ce im biti jako isplativo na duze staze…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.