Danski proizvođač nakita premašio očekivanja

Pandora postigla organski rast od pet procenata

Firme u fokusuLifestyleSvet

15.8.2023 18:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 5

Pandora postigla organski rast od pet procenata Pandora postigla organski rast od pet procenata
Danski proizvođač nakita Pandora je povećao svoje prihode za celu godinu pošto je prijavio prodaju u drugom kvartalu bolju od očekivane uz pomoć poboljšanih... Pandora postigla organski rast od pet procenata

Danski proizvođač nakita Pandora je povećao svoje prihode za celu godinu pošto je prijavio prodaju u drugom kvartalu bolju od očekivane uz pomoć poboljšanih rezultata u Sjedinjenim Američkim Državama i Kini. 

„S obzirom na naše dobre rezultate do sada, vidimo još jednu godinu pozitivnog organskog rasta“, rekao je izvršni direktor Aleksandar Lacik (Alekander Lacik), prenosi Reuters. 

Pandora je saopštila da sada očekuje organski rast prodaje između dva i pet procenata, u poređenju sa ranijim rasponom između minus dva i tri procenta. Analitičari su u proseku očekivali organski rast prodaje od tri odsto ove godine, prema anketi koju je sprovela kompanija.

Prodaja je porasla na 5,9 milijardi danskih kruna (1,2 milijarde dolara) u periodu od aprila do juna sa 5,7 milijardi pre godinu dana, u poređenju sa prosečnih 5,7 milijardi koje su očekivali analitičari u anketi koju je objavila Pandora. Organski rast je bio pet procenata. Akcije Pandore su porasle za 2,5 odsto.

„Iznenađujuće snažan rast prihoda, koji pokazuje da je prodaja otpornija nego što smo se i mi i tržište usudili da se nadamo“, rekao je analitičar Jane Vinsent Kear (Janne Vincent Kjaer).

Organska prodaja u SAD, najvećem pojedinačnom Pandorinom tržištu, poboljšala se u drugom kvartalu, uz pomoć boljeg saobraćaja u prodavnicama i online prodaje, došlo je do rasta u poređenju sa padom od četiri procenta u prvom kvartalu. 

U Kini, najvećem svetskom tržištu nakita, na koje otpada tri procenta Pandorinog poslovanja, prodaja sličnih proizvoda porasla je za pet procenata. Pandora ima za cilj da utrostruči svoju prodaju u Kini u odnosu na nivoe iz 2019. godine, ali je u maju saopštila da će usporiti planirano ponovno pokretanje svog brenda u Kini, jer potražnja kupaca tek treba da se oporavi na nivoe pre pandemije.

„U Kini sam se verovatno nadao jačem povratku, ali nije tako ispalo“, rekao je Lacik za Reuters. 

  • Maky

    16.8.2023 #1 Author

    Stvarno odlican nakit….

    Odgovori

  • SABRINA

    17.8.2023 #2 Author

    Svaka čast..ozbiljna kompanija

    Odgovori

  • AJA

    17.8.2023 #3 Author

    Bravo..svaka cast

    Odgovori

  • LENA

    5.9.2023 #4 Author

    Svaka cast, odlican brend i prelep nakit!

    Odgovori

  • BOBICA

    24.3.2024 #5 Author

    Odličan im je nakit, ja sam prezadovoljna!

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.