svetske poznate marke najavile nova poskupljenja

Potrošnja na luksuzne brendove u Južnoj Koreji u 2022. iznosila 16,8 milijardi dolara

LifestyleLuksuzSvet

3.6.2023 15:33 Autor: Redakcija Biznis.rs 21

Potrošnja na luksuzne brendove u Južnoj Koreji u 2022. iznosila 16,8 milijardi dolara Potrošnja na luksuzne brendove u Južnoj Koreji u 2022. iznosila 16,8 milijardi dolara
Luksuzni modni i kozmetički brendovi podižu cene proizvoda u Južnoj Koreji uoči letnje potrošnje, uprkos nizu poskupljenja u poslednjih nekoliko godina. Morgan Stanley, globalna... Potrošnja na luksuzne brendove u Južnoj Koreji u 2022. iznosila 16,8 milijardi dolara

Luksuzni modni i kozmetički brendovi podižu cene proizvoda u Južnoj Koreji uoči letnje potrošnje, uprkos nizu poskupljenja u poslednjih nekoliko godina.

Morgan Stanley, globalna istraživačka firma, saopštila je da je kupovina luksuzne robe koju su napravili Korejci prošle godine iznosila 16,8 milijardi dolara (22 biliona vona), što je 24 odsto više u odnosu na prethodnu godinu. Kupovina po glavi stanovnika iznosila je 325 dolara, na vrhu liste ispitanih zemalja, nadmašivši SAD i Kinu, prenosi Korea Times.

Posmatrači tržišta kažu da iza stalnog povećanja cena stoji ono što Korejci nazivaju „fleksibilno trošenje novca“, pri čemu potrošači kupuju skupe, novije proizvode vođeni željom da se razlikuju i ističu.

Sisley, francuski kozmetički brend, saopštio je 30. maja da će cene njegovih proizvoda od 1. juna biti povećane u proseku za pet odsto.

L’Oreal grupa, globalna kozmetička kompanija, takođe je od četvrtka podigla cene proizvoda Lancome, Iv Saint Laurent i Bioterm za čak 10 odsto u fri šopovima.

Francuski modni brend Chanel po drugi put ove godine poskupeo je svoje proizvode, manje od tri meseca nakon što ih je već podigao za šest odsto. Brend je podizao cene tri puta u 2020. i četiri puta u 2021. i 2022. godini.

Louis Vuitton se takođe pridružio povećanju cena. Dva puta je podigao cene u februaru i oktobru prošle godine, nakon što je 2021. podigao cene svojih proizvoda prodatih na korejskom tržištu čak pet puta.

Očekuje se da će i italijanska modna marka Bottega Veneta povećati cene svojih proizvoda i do 10 odsto.

  • SUNCE

    3.6.2023 #1 Author

    Nisam znala da Južna Koreja ima tako visok standard da toliko troši na luksuznu robu ali nominalno povećanje potrošnje je delimično rezultat i skokova cena luksuznih brendova.

    Odgovori

    • IV

      4.6.2023 #2 Author

      U prevodu, može im se

      Odgovori

  • KIMCHI

    4.6.2023 #3 Author

    Juzna Koreja vec decenijama gaji potrosnju zapadnjackih brendova,mada u delu IT i svakodnevnih potreba ostaju verni azijskim brendovima

    Odgovori

  • Milica

    4.6.2023 #4 Author

    Južna Koreja ?
    Iskreno nisam ovo očekivala .

    Odgovori

  • REA

    4.6.2023 #6 Author

    U mojoj glavi J Koreja i brendovi… ne ide

    Odgovori

  • BLIZANAC

    4.6.2023 #7 Author

    Blago njima kada imaju toliko novca da kupuju skupe brendove

    Odgovori

    • IV

      4.6.2023 #8 Author

      Nije to neka sreća

      Odgovori

  • MAJA

    4.6.2023 #9 Author

    Ima se moze se

    Odgovori

  • Brana

    4.6.2023 #10 Author

    Ne očekivani podatak

    Odgovori

  • SHALIMAR

    4.6.2023 #11 Author

    Ko ni rekao za njih,da imaju i standard i da vole visoku modu…

    Odgovori

  • VALERIJA

    4.6.2023 #12 Author

    Ozbiljan brojka, to znači da para ima i da će ih biti uvek.

    Odgovori

  • DUCA

    4.6.2023 #13 Author

    Svaka čast kada mogu da priušte skupe brendove.

    Odgovori

  • SUNCICA

    4.6.2023 #14 Author

    Koreanci imaju veliki standard, pogledajte njihove prosecne plate

    Odgovori

  • Boba321

    4.6.2023 #15 Author

    Juzna koreja, ima jednu od najvecih prosecnih plata na svetu

    Odgovori

  • Nela

    6.6.2023 #16 Author

    Mislim da mnogi ljudi mešaju Južnu i Severnu.
    Južna Koreja je razvijena kao i USA. Visoke prosečne plate.
    Ukucajte na YouTube kanal Seoul Walker, da vidite kako izgleda recimo glavni grad ali i druga mesta iz ugla studenta koji snima pa postavlja na YouTube.
    Možemo da mastamo o takvoj infrastrukturi i ekologiji.
    Pogledajte koju Korejsku seriju na Netflixu da vidite kulturu.

    Odgovori

  • Dad

    6.6.2023 #17 Author

    Južna Koreja odnosno Seoul je najcistiji grad u kome sam bio. Ostavim telefon na stolu i lap top i odem do toaleta, ni ne pomišljam da će mi neko uzeti nešto. Osećam se bezbedno. Jedino su opterećeni luksuzom, lepotom, mnogo vode računa o fizičkom izgledu po mom mišljenju. Mnogo vode računa o ekologiji. Sve je jako čisto.
    Neko je već rekao ali YouTube kanal SEOUL WALKER vam lepo kroz video snimke pokazuje grad.

    Odgovori

  • AJA

    7.6.2023 #18 Author

    Lako je njima sa njihovim standardom da kupuju skupe brendove

    Odgovori

  • Goga13

    14.6.2023 #19 Author

    Oni imaju jedan od najviših standarda, to i nije tako čudno.

    Odgovori

  • LJILJANA95

    21.6.2023 #20 Author

    Oni sa svojim standardom mogu da kupuju šta hoće.

    Odgovori

  • DASHA

    22.6.2023 #21 Author

    Ovo nije iznenadjenje.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.