Najveći svetski lanac kafeterija želi da dopre do više korisnika

Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara

LifestyleSvet

15.1.2025 12:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara
Američki lanac kafeterija Starbucks, menja pravila za svoje objekte u Severnoj Americi, koja su dozvoljavala ljudima da borave u kafeteriji čak i u slučaju... Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara

Američki lanac kafeterija Starbucks, menja pravila za svoje objekte u Severnoj Americi, koja su dozvoljavala ljudima da borave u kafeteriji čak i u slučaju da ništa ne naruče.

Promene, koje treba da stupe na snagu 27. januara, predstavljaju preokret u odnosu na politiku uvedenu pre šest godina, koja je dozvoljavala ljudima da se zadržavaju na prodajnim mestima Starbucksa i koriste toalete bez obaveze da nešto kupe, javlja BBC, prenosi Mina.

Ovaj potez je deo strategije “povratka u Starbucks”, plana koji je najavio novi šef kompanije Brajan Nikol ( Brian Niccol), koji pokušava da se izbori sa smanjenom prodajom, prenose Nezavisne novine.

Najveći svetski lanac kafeterija je objasnio da je njegov novi kodeks ponašanja, koji se takođe bavi uznemiravanjem i zabranom pušenja i unošenja alkohola u objekte, fokusiran na to da mesta za prodaju budu prijatnija.

“Primena kodeksa ponašanja u kafeterijama je praktičan korak koji nam pomaže da damo prioritet našim klijentima koji plaćaju i žele da sede i uživaju u našim kafićima”, rekli su predstavnici kompanije.

Kompanija je saopštila da će nova pravila biti istaknuta u svakom objektu i da će osoblju biti naloženo da zamoli svakoga ko prekrši kodeks ponašanja da ode. Zaposleni će moći da pozovu policiju ako to bude potrebno.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.