Najveći svetski lanac kafeterija želi da dopre do više korisnika

Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara

LifestyleSvet

15.1.2025 12:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara
Američki lanac kafeterija Starbucks, menja pravila za svoje objekte u Severnoj Americi, koja su dozvoljavala ljudima da borave u kafeteriji čak i u slučaju... Starbucks uvodi nova pravila od 27. januara

Američki lanac kafeterija Starbucks, menja pravila za svoje objekte u Severnoj Americi, koja su dozvoljavala ljudima da borave u kafeteriji čak i u slučaju da ništa ne naruče.

Promene, koje treba da stupe na snagu 27. januara, predstavljaju preokret u odnosu na politiku uvedenu pre šest godina, koja je dozvoljavala ljudima da se zadržavaju na prodajnim mestima Starbucksa i koriste toalete bez obaveze da nešto kupe, javlja BBC, prenosi Mina.

Ovaj potez je deo strategije “povratka u Starbucks”, plana koji je najavio novi šef kompanije Brajan Nikol ( Brian Niccol), koji pokušava da se izbori sa smanjenom prodajom, prenose Nezavisne novine.

Najveći svetski lanac kafeterija je objasnio da je njegov novi kodeks ponašanja, koji se takođe bavi uznemiravanjem i zabranom pušenja i unošenja alkohola u objekte, fokusiran na to da mesta za prodaju budu prijatnija.

“Primena kodeksa ponašanja u kafeterijama je praktičan korak koji nam pomaže da damo prioritet našim klijentima koji plaćaju i žele da sede i uživaju u našim kafićima”, rekli su predstavnici kompanije.

Kompanija je saopštila da će nova pravila biti istaknuta u svakom objektu i da će osoblju biti naloženo da zamoli svakoga ko prekrši kodeks ponašanja da ode. Zaposleni će moći da pozovu policiju ako to bude potrebno.

  • Anonimni

    19.1.2025 #1 Author

    Ipak su postali giganti u pravljnju kafe, stvarno su dobri

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.