Threads smišlja strategiju da zadrži korisnike
28.7.2023 09:19 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
Rukovodioci kompanije Meta u velikoj meri su fokusirani na povećanje zadržavanja korisnika na svoj novoj platformi Threads, direktnom rivalu nekadašanjem Twitteru (koji je i zvanično promenio ime u X), nakon što je aplikacija izgubila više od polovine prijavljenih posetilaca u nedeljama nakon izuzetno uspešnog lansiranja, rekao je izvršni direktor Mark Zakerberg (Mark Zuckerberg) zaposlenima.
Zadržavanje korisnika u aplikaciji zasnovanoj na tekstualnim porukama bilo je bolje nego što su rukovodioci očekivali, iako „nije savršeno“, rekao je Zakerberg, govoreći u internoj centralnoj dvorani kompleksa kompanije, prenosi Reuters.
„Očigledno, ako imate više od 100 miliona prijavljenih ljudi, idealno bi bilo da barem polovina njih ostane na mreži. Još nismo dostigli tu tačku“, rekao je on.
Zakerberg je izjavio da smatra da je toliki procenat odustajanja „normalan“ i da očekuje da će zadržavanje rasti kako kompanija bude dodavala više funkcija u aplikaciji, uključujući verziju za desktop i funkciju pretraživanja.
Meta razmatra dodavanje više „udica za zadržavanje“ kako bi podstakle korisnike da se vrate u aplikaciju, kao što je opcija „da u mreži Instagrama mogu da se vide najvažnije objave na Threadsu“.
Komentari rukovodilaca usledili su dan nakon što je Meta oduševila investitore optimističnom prognozom rasta prihoda, što je znak povratka kompanije koja se suočila sa dubokim skepticizmom u pogledu svoje velike potrošnje na Metaverzum prošle godine kada je i prodaja reklama počela da opada.
Najava rasta dovela je do kratkotrajnog rasta cena akcije Mete od osam odsto u četvrtak.
Pročitajte još:
Zakerberg je zaposlenima rekao da veruje da rad kompanije na tehnologiji proširene i virtuelne stvarnosti koja će pokretati Metaverzum „na pravom putu“. Meta, dodao je on, treba da počne da ulaže u taj posao ispred rivala kao što su Apple, Google i Microsoft, s obzirom na njihovo dugogodišnje iskustvo u izgradnji operativnih sistema za postojeće proizvode.
Osnivač Facebooka veruje da će masovno usvajanje “metaverzumskih tehnologija” uslediti tokom 2030-ih.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.