Volkswagen se priprema za teškoće u Kini
25.4.2024 09:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 4
Nemački Volkswagen očekuje da će sledeće dve godine na visoko konkurentnom kineskom tržištu automobila biti teške. Konkurencija se zaoštrila posle još jednog talasa sniženja cena u aprilu, a takva situacija bi mogla da potraje i u narednim godinama, ocenio je član uprave VW Ralf Brandšteter (Ralf Brandstatter) u Pekingu, uoči velikog sajma automobila.
Prema njegovim rečima, mnogi proizvođači isključivo električnih automobila značajno su snizili svoje profitne marže posjednjih godina, „pa to dovodi do konsolidacije tržišta“. On je istakao da kompanije sa nižim obimom prodaje, manjim od 100.000 vozila godišnje neće preživeti nadolazeću konkurenciju, prenosi Seebiz.
Volkswagen planira pripremu za žestoku cenovnu konkurenciju u sledeće dve godine, a razvoj svog poslovanja sa e-automobilima u Kini financiraće prodajom vozila s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, koja i dalje ide dobro.
Volkswagen će možda morati prihvatiti niže brojke prodaje kako bi održao cene, što će verovatno značiti gubitak tržišnog udela u kratkom roku. Kompanija planira da se vrati u rang s konkurencijom u Kini u pogledu troškova i tehnologije počevši od 2026. godine za osnovne kompaktne automobile.
Pročitajte još:
Troškovi platformi vozila razvijenih za Kinu trebali bi da se smanje za 40 procenata. Do 2030. godine Volkswagen Grupa, koja uključuje marke kao što su Audi i Porsche, kao i Volkswagen, ima cilj da prodaju oko četiri miliona vozila u Kini, pri čemu bi polovina svih prodatih automobila bila na električni pogon. VW ocenjuje da bi to odgovaralo tržišnom udelu od 15 procenata.
ZOI
28.4.2024 #1 AuthorTo je dobar auto
BOBICA
28.4.2024 #2 AuthorKako za koga😂
Stasa
28.4.2024 #3 AuthorToyota je najbolja
Faith
28.4.2024 #4 AuthorKinezi proizvode mnogo modela za koje mi nemamo pojima