predlog zakona o zaštiti potrošača pred poslanicima 7. septembra

Trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima

SrbijaVesti

31.8.2021 18:48 Autor: Gordana Bulatović

Trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima Trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima
Najvažnije novine koje predviđa Predlog Zakona o zaštiti potrošača su uvođenje registra „ne zovi“, uvođenje prekršajnih naloga, kao i predračuna za usluge veće od... Trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima

Najvažnije novine koje predviđa Predlog Zakona o zaštiti potrošača su uvođenje registra „ne zovi“, uvođenje prekršajnih naloga, kao i predračuna za usluge veće od 5.000 dinara, a njime je unapređen i postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, kaže pomoćnik ministra u sektoru za zaštitu potrošaca u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Višnja Rakić.

Kada zakon bude stupio na snagu trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima koji su se izjasnili da to ne žele, a majstori će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati napraviti predračun sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.

Rakić je za Tanjug objasnila da su kroz predlog zakona primenjene direktive Evropske unije što je naša obaveza, kao i da se u definisanju konkretnih rešenja vodilo računa o problemima sa kojima se građani suočavaju i na šta se najviše žale.

Prema njenim rečima, zakon će zaštitu potrošača podići na jedan viši nivo, a predlog će se naći pred poslanicima u Skupštini Srbije na sednici koja je zakazana za utorak, 7. septembar.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.