Trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima
31.8.2021 18:48 Autor: Gordana Bulatović



Najvažnije novine koje predviđa Predlog Zakona o zaštiti potrošača su uvođenje registra „ne zovi“, uvođenje prekršajnih naloga, kao i predračuna za usluge veće od 5.000 dinara, a njime je unapređen i postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, kaže pomoćnik ministra u sektoru za zaštitu potrošaca u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Višnja Rakić.
Kada zakon bude stupio na snagu trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima koji su se izjasnili da to ne žele, a majstori će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati napraviti predračun sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.
Pročitajte još:
Rakić je za Tanjug objasnila da su kroz predlog zakona primenjene direktive Evropske unije što je naša obaveza, kao i da se u definisanju konkretnih rešenja vodilo računa o problemima sa kojima se građani suočavaju i na šta se najviše žale.
Prema njenim rečima, zakon će zaštitu potrošača podići na jedan viši nivo, a predlog će se naći pred poslanicima u Skupštini Srbije na sednici koja je zakazana za utorak, 7. septembar.