U Beogradu početak gradnje tunela i dva mosta u narednih godinu dana
4.5.2022 10:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 10
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da će se do kraja ove godine ili početkom sledeće, graditi dva nova mosta u glavnom gradu – Novi Savski most i Most kod Ade Huje, kao i da je ukupno sedam mostova planirano da se izgradi u Beogradu do 2030. godine.
„Novi Savski most zameniće stari i imaće četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje, dakle ukupno šest umesto sadašnje dve. Pored toga imaće biciklističke staze i široke trotoare“, izjavio je danas Vesić, prenosi Beta.
On je rekao da će izgradnja ovog mosta rasteretiti Brankov most i Gazelu.
„Kako bi ovaj most bio veoma korišćen, tome će doprineti izgradnja Gradskog tunela, prvog u našem gradu posle 52 godine, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta, ispod Lomine ulice, a završavati u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta“, rekao je Vesić.
On je naveo da očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju još jednog mosta na Dunavu kod Ade Huje.
Pročitajte još:
„Kada taj most bude završen, on će biti deo naše unutrašnje obilaznice koja bulevarima sa četiri trake povezuje Most na Adi i most kod Ade Huje, a omogućiće da se konačno rekonstruiše Pančevački most“, rekao je Vesić, preneo je Beoinfo.
BOJANA
4.5.2022 #1 AuthorSvaka čast.
D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja
4.5.2022 #2 AuthorAko bi se na mestu Starog savskog mosta gradio Novi savski most, onda bi za vreme izgradnje istog; minimum 3-4 godine, laka motorna vozila koja sada koriste Stari savski most velikom većinom za prelazak preko reke Save koristila Brankov most, pa bi na njemu dolazilo do još većih zastoja u saobraćaju nego što je to danas slučaj. Zato saobraćajna struka kao optimalno rešenje predlaže; da se uzvodno do Starog savskog mosta izgradi most širine 8-10m koji bi preuzeo saobraćaj tramvaja i vozila GSP, da se izgradi Novi most preko reke Save nizvodno ispod Muzeja savremene umetnosti koji bi prirodno spojio bulevare Nikole Tesle i Vojvode Bojovića i omogućio saobraćajnu povezanost Savske i Dunavske padine, dok bi se Stari savski most adaptirao za saobraćaj lakih motornih vozila, pešaka i biciklista. Inače, taj Novi most bi bio višestruko jeftiniji od tunela koga predlažu nadležni, a pored toga, most je za učesnike u saobraćaju i mnogo bezbedniji od tunela.
GAGA
4.5.2022 #3 AuthorNa zalost, niko nit pita nit slusa struku, a o ozbiljnim inzenjerskim projektima odlucuju pravnici.
JOVANA
4.5.2022 #4 AuthorOdlicne vesti!
BRANA19
4.5.2022 #5 AuthorSuper vest…
TATJANA
4.5.2022 #6 AuthorSamo nek se gradi
DJORDJE1
4.5.2022 #7 AuthorOvo su zaista lepe vesti, samo da se ispoštuju svi predviđeni rokovi izgradnje.
SRDJAN
4.5.2022 #8 AuthorTreba sto vise mostova izgraditi. Al i metro je pod obavezno takodje jer svuda su sve vece i vece guzve.
kaćica
5.5.2022 #9 AuthorLepo napredujemo.
Maša
9.5.2022 #10 AuthorSamo neka se gradi