Planirano sedam novih mostova u glavnom gradu do 2030. godine

U Beogradu početak gradnje tunela i dva mosta u narednih godinu dana 

SrbijaVesti

4.5.2022 10:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

U Beogradu početak gradnje tunela i dva mosta u narednih godinu dana  U Beogradu početak gradnje tunela i dva mosta u narednih godinu dana 
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da će se do kraja ove godine ili početkom sledeće, graditi dva nova mosta u glavnom gradu... U Beogradu početak gradnje tunela i dva mosta u narednih godinu dana 

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da će se do kraja ove godine ili početkom sledeće, graditi dva nova mosta u glavnom gradu – Novi Savski most i Most kod Ade Huje, kao i da je ukupno sedam mostova planirano da se izgradi u Beogradu do 2030. godine.

„Novi Savski most zameniće stari i imaće četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje, dakle ukupno šest umesto sadašnje dve. Pored toga imaće biciklističke staze i široke trotoare“, izjavio je danas Vesić, prenosi Beta.

On je rekao da će izgradnja ovog mosta rasteretiti Brankov most i Gazelu.

„Kako bi ovaj most bio veoma korišćen, tome će doprineti izgradnja Gradskog tunela, prvog u našem gradu posle 52 godine, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta, ispod Lomine ulice, a završavati u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta“, rekao je Vesić.

On je naveo da očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju još jednog mosta na Dunavu kod Ade Huje.

„Kada taj most bude završen, on će biti deo naše unutrašnje obilaznice koja bulevarima sa četiri trake povezuje Most na Adi i most kod Ade Huje, a omogućiće da se konačno rekonstruiše Pančevački most“, rekao je Vesić, preneo je Beoinfo.

  • BOJANA

    4.5.2022 #1 Author

    Svaka čast.

    Odgovori

  • Ako bi se na mestu Starog savskog mosta gradio Novi savski most, onda bi za vreme izgradnje istog; minimum 3-4 godine, laka motorna vozila koja sada koriste Stari savski most velikom većinom za prelazak preko reke Save koristila Brankov most, pa bi na njemu dolazilo do još većih zastoja u saobraćaju nego što je to danas slučaj. Zato saobraćajna struka kao optimalno rešenje predlaže; da se uzvodno do Starog savskog mosta izgradi most širine 8-10m koji bi preuzeo saobraćaj tramvaja i vozila GSP, da se izgradi Novi most preko reke Save nizvodno ispod Muzeja savremene umetnosti koji bi prirodno spojio bulevare Nikole Tesle i Vojvode Bojovića i omogućio saobraćajnu povezanost Savske i Dunavske padine, dok bi se Stari savski most adaptirao za saobraćaj lakih motornih vozila, pešaka i biciklista. Inače, taj Novi most bi bio višestruko jeftiniji od tunela koga predlažu nadležni, a pored toga, most je za učesnike u saobraćaju i mnogo bezbedniji od tunela.

    Odgovori

    • GAGA

      4.5.2022 #3 Author

      Na zalost, niko nit pita nit slusa struku, a o ozbiljnim inzenjerskim projektima odlucuju pravnici.

      Odgovori

  • JOVANA

    4.5.2022 #4 Author

    Odlicne vesti!

    Odgovori

  • BRANA19

    4.5.2022 #5 Author

    Super vest…

    Odgovori

  • TATJANA

    4.5.2022 #6 Author

    Samo nek se gradi

    Odgovori

  • DJORDJE1

    4.5.2022 #7 Author

    Ovo su zaista lepe vesti, samo da se ispoštuju svi predviđeni rokovi izgradnje.

    Odgovori

  • SRDJAN

    4.5.2022 #8 Author

    Treba sto vise mostova izgraditi. Al i metro je pod obavezno takodje jer svuda su sve vece i vece guzve.

    Odgovori

  • kaćica

    5.5.2022 #9 Author

    Lepo napredujemo.

    Odgovori

  • Maša

    9.5.2022 #10 Author

    Samo neka se gradi

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.