UPRKOS KORONI RADOVI NA PRUZI IDU PO PLANU Probijen tunel na deonici Stara Pazova – Novi Sad

InvesticijeSrbijaVesti

3.4.2020 14:24 Autor: Ljiljana Begović 0

UPRKOS KORONI RADOVI NA PRUZI IDU PO PLANU Probijen tunel na deonici Stara Pazova – Novi Sad UPRKOS KORONI RADOVI NA PRUZI IDU PO PLANU Probijen tunel na deonici Stara Pazova – Novi Sad
Ruska državna železnica (RŽD International) i domaći graditelji završili su probijanje desnog tunela „Čortanovci“ na budućoj brzoj pruzi od Stare Pazove do Novog Sada.... UPRKOS KORONI RADOVI NA PRUZI IDU PO PLANU Probijen tunel na deonici Stara Pazova – Novi Sad

Ruska državna železnica (RŽD International) i domaći graditelji završili su probijanje desnog tunela „Čortanovci“ na budućoj brzoj pruzi od Stare Pazove do Novog Sada. Direktor RŽD Internacional u Srbiji Mansurbek Sultanov najavio je da će cela deonica od Stare Pazove do Novog Sada biti završena u predviđenom roku, odnosno do novembra 2021. godine.

Sultanov je istakao da je tunel probijen uprkos tome što se radi u otežanim uslovima zbog krize izvazvane virusom korona i da je desna tunelska cev probijena i pre roka, s obzirom da je ranije bilo obećano Vladi Srbije da će to biti učineno polovinom aprila.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je ovim povodom da infrastruktura uprkos epidemiji korona virusa ostaje važan pokretač privrede i razvoja Srbije.“Probijanje tunela je važan trenutak na svakom projektu i uobičajenim okolnostima. Međutim, ako znamo da su Čortanovci jedno od najvećih infrastrukturnih gradilišta u Evropi, na kojem se uprkos epidemiji poštuju svi rokovi, to je rezultat na koji Srbija treba da bude ponosna“, rekla je Mihajlović.

Ona naglašava da je na celoj deonici od Stare Pazove do Novog Sada, od kad su na snazi mere države za suzbijanje epidemije Kovid-19 svakog dana bilo aktivno od oko 500 do skoro 1.000 radnika.

Deonicu Stara Pazovna-Novi Sad grade ruske železnice zajedno sa domaćim firmama u dužini od 40 kilometara i ona je deo buduće brze pruge od Beograda do Budimpešte koja će biti za brzine vozova do 200 kilometara na sat. Trasa tunela prolazi kroz složene rudarsko-geološke uslove u vlažnom tlu, a sa stane severnog portala tunel izlazi u zonu klizišta u granicama nacionalnog parka Fruška Gora. Vrednost radova na izgradnji tunela i vijadukta „Čortanovci“, koji se finansira iz kredita Ruske Federacije za modernizaciju srpske železnice, iznosi 337,6 miliona dolara.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...