rezultati studije "alarmantni jer značajno prelaze zdravu dozu skepticizma"

Većina mladih Nemaca ne veruje medijima

EUU fokusuVesti

30.8.2022 18:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Većina mladih Nemaca ne veruje medijima Većina mladih Nemaca ne veruje medijima
“Ako mediji navedu neku informaciju, to ne znači automatski i da je ona tačna”, tako danas razmišlja ogromna većina sasvim mladih Nemaca, navode autori... Većina mladih Nemaca ne veruje medijima

“Ako mediji navedu neku informaciju, to ne znači automatski i da je ona tačna”, tako danas razmišlja ogromna većina sasvim mladih Nemaca, navode autori nove studije. Konkretno, više od tri četvrtine mladih u Nemačkoj (75,8 odsto) ne veruje medijima. Novinari stoje marginalno bolje, sa stepenom nepoverenja od 71,6 odsto anketiranih.

Više od trećine (37,9 odsto ispitanika) medije sumnjiči da prećutkuju važne podatke, dok nešto manje, (32,8 odsto) procenjuje da mediji guraju svoju agendu, piše DPA.

Rezultati studije su „alarmantni,“ rekao je direktor istraživanja, profesor Univerziteta u Bilefeldu Holger Cigler (Holger Ziegler). Prema njegovim rečima, doza skepticizma je zdrava, ali studija ukazuje na nešto sasvim drugo.

„Ako ne dovodimo u pitanje samo tačnost podataka, nego sumnjamo da ih neko, u ovom slučaju mediji, namerno prikriva i njima manupuliše, onda prelazimo opasnu granicu verovanja u zaveru,“ rekao je Cigler.

Univerzitet u Bilefeldu je za potrebe studije intervjuisao 1.582 dece i mladih, od šest do 16 godina starosti. Cigler je rekao da je studija reprezentativna u segmentu urbanog stanovništva.

  • TATJANA

    30.8.2022 #1 Author

    Ne cudi me

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    30.8.2022 #2 Author

    Svaka čast za mlade Nemce. Mislim da bi i kod nas taj procenat bio još veći.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.