VIŠE OD TREĆINE AVIO-KARATA KUPLJENO PUTEM INTERNETA Nacionalni avio-prevoznik zabeležio rast i u broju registrovanih ličnih naloga putnika

Firme u fokusuSrbijaU fokusuVesti

28.12.2020 10:50 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

VIŠE OD TREĆINE AVIO-KARATA KUPLJENO PUTEM INTERNETA Nacionalni avio-prevoznik zabeležio rast i u broju registrovanih ličnih naloga putnika VIŠE OD TREĆINE AVIO-KARATA KUPLJENO PUTEM INTERNETA Nacionalni avio-prevoznik zabeležio rast i u broju registrovanih ličnih naloga putnika
Od ukuponog broja prodatih avio-karata od početka obnove avio-saobraćaja u maju do kraja novembra, 38,1 odsto kupljeno je putem onlajn prodajnih kanala Air Serbia,... VIŠE OD TREĆINE AVIO-KARATA KUPLJENO PUTEM INTERNETA Nacionalni avio-prevoznik zabeležio rast i u broju registrovanih ličnih naloga putnika

Od ukuponog broja prodatih avio-karata od početka obnove avio-saobraćaja u maju do kraja novembra, 38,1 odsto kupljeno je putem onlajn prodajnih kanala Air Serbia, odnosno putem sajta i mobilne aplikacije, što predstavlja rast od 30,6 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

Pored nedavnog uvođenja mobilne aplikacije i kontinuiranog unapređivanja sajta nacionalne avio- kompanije, trendu rasta onlajn prodaje doprinosi činjenica da je reč o beskontaktnom i bezbednom
modelu, koji je posebno pogodan u aktuelnim okolnostima pandemije korona virusa, saopštila je Air Serbia.

U saoptenju se dodaje da se u periodu od 16. jula do 30. novembra, 22,5 odsto putnika prijavilo na let putem interneta, iako ova vrsta prijave trenutno nije dostupna na mnogim destinacijama, usled restriktivnih mera zbog pandemije Covid-19.

Ukrcavanje u avion
Foto: Tanjug


 
„Konstantno radimo na unapređivanju digitalnih kanala prodaje kako bismo olakšali pretragu i rezervaciju letova i omogućili personalizovane ponude. Težimo integraciji veb stranice i mobilne aplikacije sa ciljem kreiranja jedinstvenog korisničkog iskustva za naše putnike, u bilo kom trenutku i bez obzira na to gde se nalaze. Krajnji cilj nam je da stvorimo besprekorno i sveobuhvatno rešenje, pružajući našoj rastućoj bazi korisnika funkcionalnosti na više platformi,“ izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Air Serbia.
 
Nacionalni avio-prevoznik je, od pokretanja mobilne aplikacije u julu i unapređivanja veb-sajta, zabeležio rast od 43 odsto u broju registrovanih ličnih naloga putnika na e-commerce kanalima, u odnosu na isti period 2019. godine.

Više od trećine novih naloga su registrovani putem mobilne aplikacije. Otvaranjem ličnog naloga na sajtu airserbia.com putnici ne moraju ponovo da unose svoje podatke prilikom svake sledeće kupovine, dok ujedno ostvaruju i popuste, piše u saopštenju.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...