stvaranje tržišnog lidera u praćenju medijskih navika potrošača

YouGov preuzima kompaniju CPS GfK za 315 miliona evra

Vesti

9.1.2024 10:39 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

YouGov preuzima kompaniju CPS GfK za 315 miliona evra YouGov preuzima kompaniju CPS GfK za 315 miliona evra
Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju motivacija i medijskih navika potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS... YouGov preuzima kompaniju CPS GfK za 315 miliona evra

Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju motivacija i medijskih navika potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS GfK), etablirane na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope.

Dogovor se zasniva na dugoročnoj strategiji rasta kompanije YouGov i povećava njeno prisustvo u industriji robe široke potrošnje.

Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i stavovima kupaca i potrošača. Kako piše u zvaničnom saopštenju, “kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju.”

Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i maloprodajni sektor.

PS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina. YouGov će za postojećih 1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona registrovanih članova panela na 55 tržišta.

Ugovor je procenjen po glavnoj kupovnoj ceni od 315 miliona evra.

Stefan Heremans (Stefan Heremans), predsednik kompanije CPS GfK istakao je da ova akvizicija “menja igru” za CPS GfK i njene klijente, ali i tržište robe široke potrošnje, odnosno maloprodajne sektore širom Evrope.

„Više od 60 godina, CPS GfK pruža klijentima uvid u to šta kupci kupuju i zašto to kupuju. Kako postajemo deo YouGov porodice, naši klijenti mogu da očekuju isti visoki kvalitet podataka koji su im oduvek bili važni za poslovanje. Pored toga, uzbuđeni smo što ćemo dalje produbiti međusobne odnose kroz dragocene podatke YouGova o mišljenjima, motivacijama, željama i medijskim navikama potrošača”, rekao je Heremans.

Tagovi
KOMPANIJE

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...