Air Serbia koristi neutralnost Srbije, neće biti posledica zbog letova za Rusiju
BiznisPoslovanjeSrbijaSvetTurizam
6.3.2022 13:34 Autor: Stanislav Stanišić 15
„Air Serbia neće biti kritikovana zbog nastavka operacija za Rusiju. Ona samo koristi situaciju neutralnosti Srbije. Jasno da će kompanija iskoristiti ovakvu situaciju, pa koja ne bi“, kaže za Biznis.rs odličan poznavalac regionalnog vazduhoplovnog saobraćaja i glavni urednik portala „Zamaaero“ Alen Šćuric.
Air Serbia je na početku rusko-ukrajinskog sukoba reagovala uvođenjem najvećeg aviona na let za Moskvu, da bi potom preuzela i sve linije Aeroflota čime se broj letova za Moskvu povećao na 15 nedeljno. Šćuric je pohvalio brzu reakciju srpskog avioprevoznika, uz očekivanje da će rasti interesovanje putnika za letove prema Rusiji.
„Zbog toga je Air Serbia uspela da dogovori sa Rusijom da preuzme i letove Aeroflota, koji zbog zabrana ne može leteti za Srbiju. Više nego fascinantno je što će Air Serbia naredne nedelje imati čak 15 letova za Moskvu. Ovo nije ni blizu broju polazaka iz Istanbula koji ima 13 dnevnih letova, ali ipak treba čestitati na odličnoj i vrlo brzoj reakciji“, navodi naš sagovornik.
Pored letova za Moskvu, Air Serbia leti dva puta nedeljno za Sankt Peterburg, a još od ranije su planirane linije za Krasnodar, Rostov i Soči, pa se postavlja pitanje da li je to moguće realizovati.
„Za Krasnodar, Rostov i Soči kompanija trenutno ne leti, a trebalo bi da krene sa letovima od kraja marta. Naravno, ovo zavisi od daljih ratnih operacija, jer su aerodromi Krasnodar i Rostov trenutno zatvoreni“, prenosi Alen Šćuric.
On ne očekuje da će Air Serbia imati posledice zbog nastavka letova ka Rusiji, ali upozorava na poziciju države i nezadovoljstvo iz Brisela što kandidat za ulazak u Evropsku uniju ne prati jedinstvenu politiku 27 članica EU i ne uvodi sankcije Rusiji.
„Air Serbia tu sigurno neće imati nikakvih posledica. EU je izjavila da ne vidi problem da kompanija obavlja ove letove“, smatra Šćuric.
Pročitajte još:
On prenosi da ruski avioni nisu ostali na aerodromima izvan Rusije, ali upozorava da su zbog ratnih dejstava u Ukrajini ostali zarobljeni avioni.
„U Ukrajini je veliki broj aviona koji su ostali blokirani, među njima i četiri aviona Wizz Aira (tri u Kijevu i jedan u Lavovu). U ratnim operacijama je uništen i najveći avion na svetu Antonov An-225 Mriya. Ovo lično smatram istinskim kulturocidom“, zaključuje Šćuric.
LJUBIŠA
6.3.2022 #1 AuthorTo ćemo tek da vidimo.
Milovan94
6.3.2022 #2 AuthorVažno je samo da nemamo posledice.
SNEZANA
6.3.2022 #3 AuthorOdlicne vesti za nas 👏
JANA
6.3.2022 #4 AuthorLepa vest i drago mi je sto civilno stanovnistk moze da se preveze …
STRELAC
6.3.2022 #5 AuthorAko i treba da iskoriste priliku.Ako vec Turci sede na dve stolice,pa sa jedne stane uvode ogranicenja a sa druge povecavaju broj letova mi smo makar dosledni.
DANIJELA
6.3.2022 #6 AuthorZasto bi bilo ko imao nesto protiv kada je nasa odluka o letovima u pitanju?! Nasa je stvar.
GOCA BG
6.3.2022 #7 AuthorNasa avio kompanija ce ovu situaciju maksmalno iskoristiti…
IVAN
6.3.2022 #8 AuthorDobro je da nece biti posledica to je jako bitno.
LEPOSAVA
6.3.2022 #9 AuthorZa sada se sve drzi pod kontrolom nadam se da ce tako biti i na dalje
MARA
6.3.2022 #10 AuthorNadajmo se da nece biti posledica…
NINO
7.3.2022 #11 AuthorOdlicno, makar tu da se posledice krize ne osete.
BOJANA
7.3.2022 #12 AuthorSamo da tako i ostane.
ZVEZDICA01
7.3.2022 #13 AuthorZaslužili su ovaj profit.
Dragana
7.3.2022 #14 AuthorJos cemo da vidimo.
ZVE84
7.3.2022 #15 AuthorA da pričamo o posledicama za neko vreme??