Deutsche Telekom najvredniji telekomunikacioni brend na svetu
BiznisFirme u fokusuPoslovanje
18.1.2024 15:03 Autor: Redakcija Biznis.rs 3



Deutsche Telekom je, prema objavljenoj studiji Brand Finance Global 500, jedan od najvrednijih brendova na svetskom nivou, istovremeno i jedina evropska kompanija koja se našla među prvih deset na ukupnom popisu.
Aktuelni plasman podrazumeva jaku devetu poziciju i napredovanje od dve pozicije u odnosu na prethodnu godinu, piše Mina.
„Osim toga, Deutsche Telekom se pozicionirao i kao najvredniji telekomunikacioni brend na svetu i prvi put se našao ispred telekomunikacionih giganata, kompanija Verizon i AT&T. Na nivou Evrope, Deutsche Telekom ostaje najbolje rangirani korporativni brend”, navodi se u saopštenju.
Studiju Brand Finance Global 500 godinama unazad objavljuje renomirani britanski istraživački institut Brand Finance, kao deo aktivnosti u sklopu Svetskog ekonomskog foruma (WEF) u Davosu.
Kompaniji Apple pripada prva pozicija na listi najvrednijih svetskih brendova, i u tom nadmetanju prevazilazi Microsoft, Google i Amazon.
Osim toga, prema Brand Finance Global 500 izveštaju, deveta pozicija plasira Deutsche Telekom brend ispred Mercedes-Benza, Tesle, Toyote, Instagrama i ostalih svetski renomiranih brendova.
Pročitajte još:
Vrednost Deutsche Telekom brenda trenutno je na istorijskom vrhuncu i prema studiji iznosi 73,3 milijarde dolara. U odnosu na prethodnu godinu beleži se rast od 17 odsto, dok u poređenju sa 2020. godinom vrednost brenda povećala se čak 84 odsto. Tokom tog perioda Telekom je od četvrte pozicije napredovao do najjačeg telekomunikacionog brenda na svetu.
Inquiete
18.1.2024 #1 AuthorZasluženo.
LJUBOMIR
4.2.2024 #2 AuthorJeste
Boba321
21.1.2024 #3 AuthorNemci su uvek najvredniji