PANDEMIJA PODSTAKLA PRODAJU LEGO KOCKI Prihod kompanije uvećan za 2,5 milijarde dolara u prvih šest meseci
2.9.2020 16:04 Autor: Ljiljana Begović
Prodaja Lego kocki skočila je za 14 odsto u prvih šest meseci 2020, jer su zbog mera ograničenja kretanja članovi domaćinstava više vremena provodili igrajući se zajedno kod kuće, saopštila je danska kompanija „Lego“.
Mada je prodaja porasla za 14 procenata u tom periodu, prihod je uvećan za samo 7,0 posto, odnosno na 15,7 milijardi danskih kruna (2,5 milijarde dolara).
Razlika između prihoda i prodaje nastala je zbog toga što su se prodavci u maloprodaji oslanjali na postojeće zalihe u magacinima kako bi zadovoljili potražnju, jer je „Lego“ zbog pandemije bio prinuđen da privremeno obustavi proizvodnju u Meksiku i Kini.
Kompanija je uspela da povećanjem prodaje putem interneta više nego kompenzuje gubitak prometa u svojih 616 prodavnica širom sveta koje su u jednom periodu bile zatvorene tokom pandemije. Gotovo sve njene trgovine su sada ponovo otvorene.
Glavni izvršni direktor Nils Kristijansen (Nils Kristiansen) je izjavio da kompanija primećuje nastavak zamajca prodaje i u drugoj polovini godine, iako su ljudi počeli da se vraćaju na posao i u škole.
„Lego“ je prošle godine povećao ulaganja u e-trgovinu i u veb sajt svog brenda, gde se broj posetilaca udvostručio na 100 miliona u prvih šest meseci 2020.