Izvršna direktorka eCommerce Asocijacije Srbije za Biznis.rs o planovima za dalji razvoj e-trgovine

Poseban akcenat na poboljšanju korisničkog iskustva, logistici i inovacijama

BiznisHi-techInovacijeMoja firmaPoslovanje

5.11.2021 10:57 Autor: Marko Andrejić 4

Poseban akcenat na poboljšanju korisničkog iskustva, logistici i inovacijama Poseban akcenat na poboljšanju korisničkog iskustva, logistici i inovacijama
Marija Pasuljević je nova izvršna direktorka eCommerce asocijacije Srbije. Karijeru je gradila od Evrope, preko Azije do Amerike, i to u različitim sektorima, od... Poseban akcenat na poboljšanju korisničkog iskustva, logistici i inovacijama

Marija Pasuljević je nova izvršna direktorka eCommerce asocijacije Srbije. Karijeru je gradila od Evrope, preko Azije do Amerike, i to u različitim sektorima, od modne industrije, preko industrije upaljača, pa do gejminga. Rođena je u Švedskoj, školovala se u Americi i Italiji i radila širom sveta, a životni put ju je doveo nazad u Srbiju kako bi svojim znanjem i iskustvom donela svetske trendove poslovanja u našu zemlju.

Posle više od 15 godina rada u kompanijama poput L’Oreal-a i BICa, gde je bila odgovorna za globalne projekte, kao i karijere u gejming industriji u kompaniji Nordeus, Marija je odlučila da nastavi svoj rad u digitalnom svetu.

Osoba sam koja u poslu prati nove trendove, tako da mogu reći da je zainteresovanost za e-commerce došla potpuno prirodno i očekivano, uzimajući u obzir činjenicu da ovakav vid poslovanja polako, ali sigurno, preuzima primat u svetu trgovine. Sa trendom rasta online trgovine u meni se pojavila potreba da znanje stečeno u mnogim drugim oblastima primenim upravo u digitalnom svetu poslovanja. Negde se tu i moji poslovni ciljevi poklapaju sa ciljevima eCommerce Asocijacije, što je samo bio znak da upravo tu treba da nastavim svoju karijeru”, kaže Marija Pasuljević u razgovoru za Biznis.rs i dodaje da su rad zajednice na podizanju standarda e-commerce industrije u Srbiji, kao i rad na razvoju opšte digitalizacije društva i edukaciji potrošačkog i trgovinskog sektora, dovoljni razlozi da poželi da bude deo ove priče.

Na pitanje šta eCommerce asocijacija Srbije dobija njenim dolaskom na poziciju izvršne direktorke, naša sagovornica kaže da su to sveže ideje, novi uglovi posmatranja e-commerce oblasti i svetski trendovi poslovanja.

“Internacionalno školovanje i poslovna karijera, od L’Oreal-a, preko svetskog giganta u proizvodnji upaljača i brijača kompanije BIC, do gejming industrije u Srbiji u kompaniji Nordeus, polako, ali sigurno su me vodili upravo ka ovoj, jednoj od najbrže rastućih industrija u svetu. Cilj Asocijacije, ali i mene same, je stvaranje boljih i sigurnijih uslova za formiranje novih regionalnih divova online trgovine. Zato je potrebno raditi na novinama koje bi ovo tržište dodatno pokrenule, a poseban akcenat će nam biti na poboljšanju korisničkog iskustva, logistike poslovanja i implementacije inovativnih ideja”, ističe Marija Pasuljević.

Onlajn šoping
Foto: Pixabay.com

Ona napominje da je u Srbiji i generalno u regionu, osetan porast online trgovine, što može ostaviti utisak da je naša zemlja ogromno tržište. Kako navodi, istina je da u našem regionu e-trgovina zauzima sve veći deo poslovanja noseći sa sobom različite probleme i benefite, ali i nove usluge za koje nismo ni znali da postoje.

Ovo je oblast koja iz dana u dan raste i menja se, tako da neumorno radimo na nadgradnji celokupnog e-commerce sistema, ne bi li se i srpska internet prodaja našla rame uz rame sa svetskim. Ipak idemo korak po korak, i naše članice mogu da očekuju da budu u toku sa svim globalnim trendovima. Takođe, nudimo im i nove ideje i planove za uključivanje u ceo proces rasta i razvoja e-trgovine u Srbiji. Asocijacija je razvila različite strateške planove, koji su usmereni direktno na članice, zbog čega sam prilično sigurna da ćemo svi zajedno postići velike rezultate”, navodi naša sagovornica.

Marija Pasuljević kaže da će njen zadatak kao izvršne direktorke Asocijacije biti praćenje i postavljanje novih trendova na polju internet trgovine i to će joj biti jedan od glavnih fokusa u narednom periodu.

“Naša izvršna kancelarija će, zajedno sa Upravnim odborom Asocijacije, težiti uspostavljanju različitih sistema potrebnih za rast i razvoj e-commerce tržišta u Srbiji. Zasigurno ćemo raditi i na svim izazovima sa kojima se internet poslovanje i dalje susreće, a to su kvalitet korisničke usluge, logistika poslovanja i mnoge druge finese, koje su zapravo ključ uspešne e trgovine i budućnost digitalnog poslovanja“, napominje Pasuljević.

Ona dodaje da eCommerce zajednicu Srbije očekuje veoma aktivan period.

Uz već započete aktivnosti, krajem godine organizujemo i centralni e-commerce događaj u Srbiji, prvi Hotspot eCommerce Awards, sa ciljem da na jednom mestu okupimo delegate različitih kompanija koji su svojim radom i zalaganjem postigli velike rezultate u prethodnom periodu”, zaključuje izvršna direktorka eCommerce asocijacije Srbije.

  • N. N.

    5.11.2021 #1 Author

    Super

    Odgovori

  • Anna

    5.11.2021 #2 Author

    Želim im puno uspeha. Svi ćemo imati benefite od razvoja on-line trgovine.

    Odgovori

  • Ljilja

    5.11.2021 #3 Author

    Trgovina preko interneta se sve vise zahuktava pa se nadamo da ce nastaviti u tom pravcu i dalje.

    Odgovori

  • Bora

    6.11.2021 #4 Author

    Svaka cast. Samo napred!

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...