Do kraja godine na tržištima sa više od 200 miliona stanovnika

Telekom Srbija pušta u rad mobilnu mrežu u Nemačkoj, u planu i Turska

InfrastrukturaInvesticijePoslovanje

24.6.2023 09:17 Autor: Redakcija Biznis.rs 17

Telekom Srbija pušta u rad mobilnu mrežu u Nemačkoj, u planu i Turska Telekom Srbija pušta u rad mobilnu mrežu u Nemačkoj, u planu i Turska
Do kraja ove godine Telekom Srbija biće prisutan na tržištima sa više od 200 miliona stanovnika i biće napravljeni ključni koraci da se srpska... Telekom Srbija pušta u rad mobilnu mrežu u Nemačkoj, u planu i Turska

Do kraja ove godine Telekom Srbija biće prisutan na tržištima sa više od 200 miliona stanovnika i biće napravljeni ključni koraci da se srpska kompanija pozicionira kao igrač na svetskom nivou, najavio je generalni direktor Vladimir Lučić.

Partnerstvo sa Bank of America, poseta centrali kompanije Amazon u SAD, puštanje mobilne mreže i otvaranje poslovnica u Nemačkoj samo su neke od najnovijih i najvažnijih vesti o međunarodnoj ekspanziji srpskog Telekoma, prenosi SEEbiz.

Cilj je da se od lidera u Srbiji i regionu bivše Jugoslavije postane globalni igrač.

„Poverenje najvažnijih finansijskih institucija poput Bank of America i Evropske investicione banke, koji nam daju investicione kredite bez traženja garancija, potvrda je ispravnosti za sve što radimo. Kada svako ozbiljno pogleda naš biznis plan vidi ne samo da je održiv, nego da je potpuno evidentno da će prihodi, broj korisnika, profitabilnost Telekoma Srbije biti u porastu sledećih 10 godina i da to više niko neće zaustaviti“, objasnio je Vladimir Lučić u intervjuu za RTV Pančevo.

Što se tiče regiona, Telekom Srbija je kao ozbiljan infrastrukturni operator odavno prisutan u Crnoj Gori i BiH, a sada to postaje i u Severnoj Makedoniji. Takođe, srpska kompanija se preko ponude najatraktivnijih sadržaja, pre svega sportskog programa, proširila na Hrvatsku i Sloveniju, tako da su kanali Arene na prostoru ex-Yu sada prisutni u oko četiri miliona domaćinstava.

Prvi čovek Telekoma posebno ističe ono što se zove “projekat za dijasporu”, a zapravo je reč o stvaranju velike i uspešne međunarodne kompanije.

„Projekat za dijasporu jedan je od ključnih za razvoj naše kompanije. Mnogo smo uložili u sadržaje, mnogo ulažemo u digitalne servise, i vrlo nam je bitno da iskoristimo globalnu povezanost koju pruža internet da po celom svetu imamo što više korisnika. Zato smo krenuli da se širimo u zemlje gde ima dosta korisnika koji znaju naš jezik i koji žele da koriste naš TV sadržaj i naše digitalne servise. Od ranije smo mobilni operator u Austriji, prošlog oktobra smo počeli sa radom i otvorili prve poslovnice u Švajcarskoj, a sada, krajem juna, puštamo u rad mobilnu mrežu u Nemačkoj. Već početkom jeseni 2023. startujemo u Turskoj, gdje živi nekoliko miliona ljudi koji znaju naš jezik. A posle toga, u ne tako dalekoj budućnosti, na red dolazi Severna Amerika“, najavio je Vladimir Lučić.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...