Mattelova prodaja nadmašila procene bez pomoći Barbie
4.8.2023 12:17 Autor: Redakcija Biznis.rs 6
Mattel je objavio prodaju i profit koji su nadmašili očekivanja analitičara, ali nije dobio veliku pomoć od Barbie, modne lutke koja je prošlog vikenda bila u fokusu zbog uspešne zarade istoimenog filma širom sveta.
Mattelova prodaja pala je za 12 odsto na 1,1 milijardu dolara u drugom tromesečju, saopštio je proizvođač igračaka iz Kalifornije, nadmašivši prognoze analitičara za nešto strmiji pad. Korigovana zarada, od deset centi po akciji, takođe, je bila ispred predviđanja, piše Bloomberg.
Povećanje prodaje igračaka, kao što je Hot Wheels, pomoglo je da se nadoknadi pad, saopštila je kompanija. Odeljenje za prodaju lutaka poraslo je za deset odsto, zahvaljujući brendovima Disney Princess i Monster High. Prodaja Barbie je opala.
Prihod Barbie bio je u skladu sa prognozama kompanije i očekuje se da će porasti u narednim mesecima, rekao je u intervjuu glavni izvršni direktor Ajnon Krajz (Ynon Kreiz).
„Očekujemo da će Barbie rasti u drugoj polovini godine imati dobre rezultate, i važno je podsetiti sve da je Barbie veoma jak brend“, rekao je Krajz.
Prodaja lutaka bila je na vrhuncu usred pandemije, a roditelji su pravili zalihe igračaka za decu, dok je trajala izolacija. Proizvođači igračaka, uključujući Mattel i rivala Hasbro, koji objavljuje rezultate sledeće nedelje, od tada se bore sa zalihama neprodatih proizvoda u maloprodaji.
Nivo zaliha u industriji igračaka smanjen je za dvocifrene brojke u američkim dolarima u drugom kvartalu u odnosu na prvi kvartal, što sugeriše da je najgore prošlo, rekao je Krajz.
Barbi, film kompanije Warner Bros, ostvario je preko 356 miliona dolara od prodaje karata širom sveta tokom prvog vikenda. Krajz je rekao da ovaj uspeh pokazuje sposobnost kompanije Mattel da radi sa filmskom industrijom, ali ujedno i promoviše svoje brendove.
Pročitajte još:
Film će generisati veću potražnju za Mattelovim lutkama, a neke linije proizvoda su već rasprodate, rekao je Krajz. Mattel je, takođe, odložio neke promocije vezane za Barbie do objavljivanja filma, što će brendu biti od koristi u trećem kvartalu, rekao je on.
Krajz, koji je bio izvršni direktor od 2018. godine, nastoji da transformiše Mattel u holivudskog proizvođača filmova i TV emisija zasnovanih na intelektualnoj svojini kompanije. Barbie, u režiji Grete Gervig (Greta Gerwig) i koprodukciji sa Warner Bros, prvi je od nekoliko filmova koje Mattel u partnerstvu sa studijima planira da uradi u narednim godinama.
SABRINA
5.8.2023 #1 AuthorNaravno da nije porasla prodaja, kada se deca vise i ne igraju sa lutkama..
ZVONČICA
6.8.2023 #2 AuthorTelefoni su sada zanimljiviji,sto je strasno
Vale
7.8.2023 #3 AuthorTrebalo bi vec da se pojavi I neka druga lutka, razlicita da privuce paznju deci
CIGI
13.8.2023 #4 AuthorZivo me zanima da li ce napraviti Barbie baku.
MODESTY
20.8.2023 #5 AuthorDeca se sada igraju telefonima
nemamvremenazato
28.8.2023 #6 AuthorStrasnoo