Dobar primer korišćenja intelektualne svojine

Mattel očekuje da će film Barbie pokrenuti prodaju igračaka

Lifestyle

27.7.2023 13:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Mattel očekuje da će film Barbie pokrenuti prodaju igračaka Mattel očekuje da će film Barbie pokrenuti prodaju igračaka
Mattel računa da će uspeh filma Barbie pomoći u povećanju prodaje poznatih lutaka u drugoj polovini godine, rekao je izvršni direktor Ajnon Krajz (Ynon... Mattel očekuje da će film Barbie pokrenuti prodaju igračaka

Mattel računa da će uspeh filma Barbie pomoći u povećanju prodaje poznatih lutaka u drugoj polovini godine, rekao je izvršni direktor Ajnon Krajz (Ynon Kreiz), dok je proizvođač igračaka zabeležio snažan učinak u julu nakon prašine koja se digla pre premijere filma.

Kompanija sa sedištem u Kaliforniji zabeležila je iznenađujući profit u drugom kvartalu i njena prodaja je premašila očekivanja, prenosi Reuters.

„Videli smo poboljšanje, posebno na Barbie prodajnim mestima, u julu je trend postao pozitivan“, rekao je Krajz u razgovoru sa analitičarima, dodajući da će asortiman igračaka i proizvoda vezanih za Barbie film biti proširen i na dalje, usred velike potražnje.

Film Barbie je ostvario rekordan debi u bioskopima tokom vikenda, sa prodajom karata od 162 miliona dolara u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

„Uspeh filma Barbie pokazuje ogroman potencijal koji ima kompanija Mattel kada je u pitanju intelektualna svojina“, rekao je Džeremi Goldman (Jeremy Goldman) analitičar u firmi Insider Intelligence.

Predviđeno je da Mattel objavi film o Diznijevoj princezi kasnije ove godine i još jedan početkom 2024. godine, a film Hot Wheels planiran je za 2025. godinu. Krajz je rekao da će uspeh Barbie filma „poslužiti kao šablon“ za saradnju i na drugim temama u vlasništvu kompanije Mattel.

Međutim, akcije kompanije pale su za 1,8 odsto u produženom trgovanju, a Krajz je rekao da potrošači odlažu kupovinu u očekivanju predstojeće sezone praznika.

Prilagođeni profit proizvođača igračaka za kvartal koji je završen 30. juna iznosio je deset američkih centi po akciji, u poređenju sa prosečnom procenom analitičara o gubitku od dva američka centa, prema podacima kompanije Refinitiv.  

Kompanija je zabeležila gubitak po deonici u poslednjem tromesečju, praćen širim usporavanjem industrije igračaka i tekućim prilagođavanjem zaliha od strane trgovaca nakon naporne sezone praznika 2022. godine.

Bruto računi kompanije Mattel širom sveta, iznos koji se fakturiše kupcima, za njegov Barbie segment pali su za šest procenata u tromesečju, iza svog brenda Hot Wheels, koji je porastao za deset procenata.

Neto prodaja je pala za 13 odsto na 1,09 milijardi dolara na bazi konstantne valute, ali je i dalje premašila procene analitičara od milijardu dolara.

Mattel je, takođe, zadržao svoju prodaju tokom cele godine i prilagođenu prognozu profita.

Ranije tog dana, glavni operativni direktor kompanije Mattel Ričard Dikson (Richard Dixon), koji je pomogao u oživljavanju brenda Barbie, imenovan je za generalnog direktora proizvođača odeće Gap. On će napustiti kompaniju 3. avgusta.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...