NOVA OPCIJA ZA PROVERU UPLATE OD 100 EVRA Mogućnost da građani evidentiraju problem oko prijavljivanja
5.6.2020 16:07 Autor: Marija Jovanović



Brojni građani nakon prijavljivanja za pomoć države od 100 evra ostali su u nedoumici koju su banku odabrali prilikom registracije. Za sve one koji nisu sigurni, uvedena je nova opcija i mogućnost provere.
Ovim povodom na svom Instagram nalogu oglasio se i ministar finansija Siniša Mali.
“Zbog velikog broja poruka gradjana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave, odnosno u statusu im je napisano da je uplata izvršena a oni ne znaju gde, dodali smo novu opciju na portalu idp.trezor.gov.rs. Dakle, nakon što odaberete opciju “Prijavi problem” pojaviće vam se opcija “Ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata”. Nakon što je odaberete, biće vam odgovoreno u najkraćem roku. Želimo da izadjemo u susret svim vašim zahtevima i nedoumicama”, objasnio je ministar.