Nova Gucci kolekcija doprinela rastu prodaje francuske grupacije

Vlasnik luksuznih brendova Kering nadmašio očekivanja

LifestyleLuksuzNovacSvet

17.2.2022 19:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Vlasnik luksuznih brendova Kering nadmašio očekivanja Vlasnik luksuznih brendova Kering nadmašio očekivanja
Francuska grupacija Kering, u čijem vlasništvu se nalaze brojne kompanije luksuzne robe, beleži rast prodaje brenda Gucci, zahvaljujući specifičnim okolnostima vezanim za proslavu godišnjice... Vlasnik luksuznih brendova Kering nadmašio očekivanja

Francuska grupacija Kering, u čijem vlasništvu se nalaze brojne kompanije luksuzne robe, beleži rast prodaje brenda Gucci, zahvaljujući specifičnim okolnostima vezanim za proslavu godišnjice i novoj kolekciji koja je privukla brojne kupce.

Dugo očekivani oporavak prodaje italijanske modne kuće pomogao je grupaciji da nadmaši očekivanja vezana za godišnju prodaju i operativni profit, te da predloži rekordnu dividendu od 12 evra po deonici u 2021. godini, u odnosu na osam evra po akciji u 2020, piše Financial Times.

Sektor luksuznih dobara se, usled ekonomskog šoka izazvanog pandemijom, značajno smanjio, prvenstveno jer su potrošači na dva najveća tržišta – u Sjedinjenim Američkom Državama i Kini – manje kupovali brendiranu garderobu, torbe i nakit. Ova situacija navela je velike brendove da ulažu velika sredstva u marketing i oporavak “uspavanog” e-trgovanja.

Godišnji neto profit Kering grupacije bio je, u skladu sa očekivanjima, 3,2 milijarde evra. Godišnji prihod je dostigao 17,6 milijardi evra, što predstavlja 35 odsto rasta u odnosu 2020. i 13 odsto u odnosu na pretpandemijsku 2019. godinu.

Oporavak Kering grupe je tek nešto slabiji od LVMH, vodeće kompanije u sektoru luksuznih dobara, koja u 2021. godini beleži organski rast prihoda od 36 odsto u odnosu na 2020. i 14 odsto u odnosu na 2019. godinu.

  • Zorica S.

    18.2.2022 #1 Author

    Spojili lepo i korisno!!!!

    Odgovori

  • Dragana

    18.2.2022 #2 Author

    Dobro je da su se malo podigli.

    Odgovori

  • ZVEZDICA01

    18.2.2022 #3 Author

    Posebno mi je drago što više ne angažuju modele ispod 18 godina. Kao velika luxuzna grupa daju dobar primer i drugima.

    Odgovori

  • STEFAN

    18.2.2022 #4 Author

    Kako i nece kad su zaista sjajni!

    Odgovori

  • IRINA

    19.2.2022 #5 Author

    Drago mi je za oporavak modne industrije i ponovo pokretanje ovog sektora posle kovida

    Odgovori

  • Anna

    21.2.2022 #6 Author

    Korona je i ovu industriju stavila na led. Ali će se brzo oporaviti. Gucci je brend koji mnogo znači u modnoj industriji i prepoznatljiv je na celoj planeti.

    Odgovori

  • TINA

    28.2.2022 #7 Author

    Samo je dobila ono sto zasluzuje sa svojim proizvodima. Moraju takve stvari da pronadju mesto na trzistu

    Odgovori

  • JANA

    28.2.2022 #8 Author

    Ipak je marketing ključna stvar bez obzira na ime i brend, znaju oni kako se radi.

    Odgovori

  • GINKO

    5.3.2022 #9 Author

    Bitano je uvek da je kvalitet dobar,samo kad bi bilo pristupno nocvano svima jos bolje bi bilo.

    Odgovori

  • GOCA BG

    22.3.2022 #10 Author

    Sjajno,opet su na sceni…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...