Poznati maloprodajni lanac razvija posao oglašavanja

Walmart kupuje TV proizvođača Vizio za 2,3 milijarde dolara

NovacSvet

21.2.2024 08:45 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Walmart kupuje TV proizvođača Vizio za 2,3 milijarde dolara Walmart kupuje TV proizvođača Vizio za 2,3 milijarde dolara
Walmart je pristao da kupi TV proizvođača Vizio, saopštile su kompanije, pošto najveći američki trgovac na malo razvija svoj visoko profitabilan oglasni posao. Walmart... Walmart kupuje TV proizvođača Vizio za 2,3 milijarde dolara

Walmart je pristao da kupi TV proizvođača Vizio, saopštile su kompanije, pošto najveći američki trgovac na malo razvija svoj visoko profitabilan oglasni posao.

Walmart će kupiti Vizio za 2,3 milijarde dolara, ili 11,50 dolara po akciji, u gotovini. Najveći trgovac na malo je objavio akviziciju nakon što je prijavio zaradu u četvrtom kvartalu, piše Seebiz.

Akcije Vizia, porasle su 15 odsto nakon što su se pojavili izveštaji o dogovoru.

Walmart i njegov lanac skladišta Sam’s Club dugo su bili glavni prodavci Vizio uređaja. Ali kupovinom kompanije, Walmart je reklamirao potencijal da unapredi svoje reklamno poslovanje preko Vizioovog SmartCast operativnog sistema.

Kako teži većim profitima, maloprodajni titan je pokušao da proširi svoj medijski biznis Walmart Connect, koji dolazi sa većim profitnim maržama od prodaje namirnica ili odeće. Prodaja oglašavanja porasla je za 22 odsto u četvrtom kvartalu.

„Verujemo da Vizio operativni sistem fokusiran na potrošača pruža sjajna iskustva gledanja po atraktivnim cenama. Takođe, verujemo da omogućava profitabilan i brzorastući posao oglašavanja“, rekao je u izjavi Set Daler (Seth Dallaire), izvršni potpredsednik i glavni direktor prihoda Walmarta u SAD.

Ovaj potez dolazi kada Walmart pokušava da se takmiči sa rastućim segmentom reklama kompanije Amazon.

Walmartova kontrola Vizio platforme omogućiće preduzećima koja se oglašavaju kod prodavaca veći doseg. U saopštenju za štampu, Walmart je rekao da Viziov SmartCast sistem ima 18 miliona aktivnih naloga.

Prodavac je, takođe, rekao da bi mogao da ponudi „inovativne televizijske i kućne zabave i medijska iskustva“ kada kupi proizvođača televizora.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.