Prehrambena kompanija u prvih devet meseci podigla cene proizvoda za 7,5 odsto

Nestle beleži najveću stopu prodaje u poslednjih 14 godina

Firme u fokusuPoslovanjeU fokusu

19.10.2022 18:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 6

Nestle beleži najveću stopu prodaje u poslednjih 14 godina Nestle beleži najveću stopu prodaje u poslednjih 14 godina
Kompanija Nestle u prvih devet meseci u godini podigla je cene za 7,5 odsto, što je dovelo do najvećeg rasta prodaje u poslednjih 14... Nestle beleži najveću stopu prodaje u poslednjih 14 godina

Kompanija Nestle u prvih devet meseci u godini podigla je cene za 7,5 odsto, što je dovelo do najvećeg rasta prodaje u poslednjih 14 godina i omogućilo najvećem proizvođaču hrane na svetu da poveća celogodišnju prognozu.

Iz kompanije koja proizvodi Maggi nudle, hranu za kućne ljubimce Purina i Nespreso kapsule saopšteno je da prognozirani rast za celu godinu iznosi osam odsto, nakon što je povećanjem cena uspela da pritisak koji su stvarali troškovi inputa prebaci na potrošače.

Ekvivalentni rast prodaje dostigao je 8,5 odsto u prva tri kvartala 2022. godine, što je najviša stopa u 14 godina. Time je prodaja dostigla 69,1 milijarde švajcarskih franaka (69,3 milijarde dolara), piše Financial Times.

Rast je ubrzan prodajom hrane za kućne ljubimce, jer su vlasnici mačaka i pasa kupovali proizvode brenda Purina uprkos smanjenim budžetima.

Međutim, u trećem kvartalu rast prodaje je usporen. Prodaja Nespreso kapsula je opala jer ljudi od ukidanja pandemijskih mera piju manje kafe u svojim domovima.

  • Dunja5

    19.10.2022 #1 Author

    Brend i kvalitet… Imaju uticaja na to.

    Odgovori

  • MARKO7

    20.10.2022 #2 Author

    Pa oni su prepoznatljivi po samon kvalitetu.

    Odgovori

  • kaćica

    20.10.2022 #3 Author

    Lako je kada su popularni

    Odgovori

  • potrošač

    20.10.2022 #4 Author

    Možda ima neke veze sa rastom cena od 7.5%. Drugi podigli cene za 9 meseci do 100%. I mali i veliki. Nestle je zaista bio umeren sa podizanjem cena.

    Odgovori

  • GOCA BG

    21.10.2022 #5 Author

    Prepoznati su po kvalitetu i cena je podignuta kao i kod svih…

    Odgovori

  • Tina

    23.10.2022 #6 Author

    Cini mi se da rast cena od 7, 5 posto nema bas neke veze sa povecanjem prodaje u poslednjih 14 godina.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.