AIR SERBIA OSTVARILA NETO PROFIT OD 9,5 MILIONA EVRA Nacionalna aviokompanija zabeležila rekordan prihod u čarter saobraćaju

AnalizaBiznisIzdvajamoSrbijaTurizamU fokusuVesti

5.8.2020 13:10 Autor: Marija Jovanović 0

AIR SERBIA OSTVARILA NETO PROFIT OD 9,5 MILIONA EVRA Nacionalna aviokompanija zabeležila rekordan prihod u čarter saobraćaju AIR SERBIA OSTVARILA NETO PROFIT OD 9,5 MILIONA EVRA Nacionalna aviokompanija zabeležila rekordan prihod u čarter saobraćaju
Nacionalna aviokompanija Air Serbia ostvarila je neto dobit od 9,5 miliona evra u 2019. godini, dok je ukupno prevezla 2,8 miliona putnika. “Air Serbia... AIR SERBIA OSTVARILA NETO PROFIT OD 9,5 MILIONA EVRA Nacionalna aviokompanija zabeležila rekordan prihod u čarter saobraćaju

Nacionalna aviokompanija Air Serbia ostvarila je neto dobit od 9,5 miliona evra u 2019. godini, dok je ukupno prevezla 2,8 miliona putnika.

Air Serbia je u 2019. godini, uz nastavak unapređenja poslovanja tokom 2018. godine, kao i najveće do sada širenje mreže sa ukupno 23 nove destinacije, u šestoj godini poslovanja prijavila neto dobit od 9,5 miliona evra”, objavila je kompanija.

Avioprevoznik je tokom prošle godine prevezao ukupno 2,81 milion putnika, a novi rekord beleži i u čarter letovima.

Foto: Tanjug

Kako ističu u Air Serbia, nacionalna aviokompanija ostvarila je snažan rast u oblasti čarter-saobraćaja gde su inače rekordni prihodi iz 2018. godine povećani u 2019. za dodatnih 24,17 odsto, na 25,7 miliona evra.

“Kapacitet za prevoz putnika, iskazan kao proizvod raspoloživog broja sedišta i ukupno pređenih kilometara iznosi 4,45 milijardi, što predstavlja povećanje za 428 miliona, u odnosu na prethodnu godinu. Čarter brend Aviolet obavio je u 2019. godini rekordnih 2.286 letova, od ukupno 33.322 realizovanih operacija kompanije”, navode u Air Serbia.

Foto: Tanjug
Foto: Tanjug

Generalni direktor ove kompanije Dankan Nejsmit naveo je da rast operativnih pokazatelja u 2019. godini, uključujući i finansijske rezultate, pokazuje da je nastavak primene mera za unapređivanje i optimizaciju poslovanja iz 2018. godine dao pozitivne rezultate.

Air Serbia nastoji da se prilagođava i menja nabolje, efektivno je reagovala da bi iskoristila značajne mogućnosti na tržištu, promovisala je održive poslovne prakse i dodatno učvrstila svoj status lidera u regionu„, rekao je Nejsmit.

U januaru i februaru 2020. godine ova kompanija zabeležila je 20 odsto više putnika, u poređenju sa istim mesecima prethodne godine.

Tanjug/AP

Od sredine marta, zbog pandemije korona virusa, prekinuto je obavljanje komercijalnog putničkog aviosaobraćaja. Postepena obnova letova počela je od 21. maja i od tada se neprekidno prilagođava ograničenjima u putovanjima i zabranama letenja.

Pandemija korona virusa najveća je kriza koja je pogodila vazdušni saobraćaj, rekao je generalni direktor Air Serbia.

Kontinuirano pratimo situaciju i nadamo se ukidanju ograničenja putovanja u dogledno vreme, pošto smo onemogućeni da normalno poslujemo. Ostajemo fokusirani na postepeno povećavanje intenziteta operacije gde je to moguće, uz zaštitu zdravlja putnika i zaposlenih,“ kazao je Nejsmit.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...