Dolazak popularnih lanaca hotela čini Srbiju vidljivijom na turističkoj mapi
13.8.2022 11:13 Autor: Stanislav Stanišić 28
Turistički radnici naglašavaju značaj informacije da je jedan od najvećih egipatskih investitora zainteresovan za gradnju luksuznih hotelskih kompleksa u Srbiji. U pitanju je kompanija Latif, vlasnik najskupljih hotela u Egiptu i u čijem su vlasništvu četiri objekta pod svetskim brendom Rixos, a ima potpisane ugovore sa poznatim lancima Ritz-Carlton i Marriott.
„Dolaskom popularnih hotelskih brendova naša zemlja će biti vidljivija na turističkoj mapi Evrope, a kasnije i interesantnija turoperatorima. Za sada je još uvek sve na nivou zainteresovanosti i velika je nepoznanica koja će od ovih franšiza doći u Srbiju“, kaže za Biznis.rs stručnjak za konsalting i menadžment u hotelijerstvu Radomir Samčević.
Prema njegovim rečima, sam dolazak lanca Movenpick koji je u svoju franšizu uključio popularni hotel Fruške terme, i otvaranje St. Regis hotela u Kuli Beograd potvrda je da postoji interesovanje ovog sektora za ulaganje u našu zemlju.
Samčević otkriva da najviše interesovanja pokazuje multinacionalna kompanija Accor sa sedištem u Francuskoj koja posluje na 5.300 lokacija u 11 zemalja širom sveta. Accor poseduje i upravlja najpoznatijim brendovima u svetu hotelijerstva i ugostiteljstva.
„Jedan od lanaca kojim oni upravljaju je upravo Rixos, u okviru kojeg posluju hoteli pomenutog egipatskog investitora. Postoji interesovanje da najavljeni lanac hotela iz Egipta dođe u Srbiju, ali je put od ideje do realizacije dugačak. Još uvek ništa nije potpisano i dok se to ne desi ne može se sa sigurnošću tvrditi da će doći do investicije. Pregovori su dugački, moraju da se poštuju standardi, a globalna ekonomska situacija utiče na brzinu realizacije i da nema tih prepreka sigurno bi do finalizacije brže došlo“, objašnjava Samčević.
Beogradu nisu potrebni novi hoteli
Stav našeg sagovornika je da Beogradu trenutno nedostaju hoteli niže kategorije što se vidi po zauzetosti hostela i stanova na dan a taj podatak otkriva i kojim sredstvima raspolažu turisti u našem glavnom gradu.
„Gledano po kategorijama može se pričati o nedostatku smeštaja u Beogradu, ali statistički, našem glavnom gradu ne trebaju novi hoteli jer nijedan na godišnjem nivou nema zauzetost preko 90 odsto. U razvoju ostalih destinacija u Srbiji treba razmisliti kako od Kopaonika napraviti destinaciju popularnu u toku cele godine kao što je slučaj sa Zlatiborom. Zauzetost tokom cele godine spustila bi astronomske cene u zimskom periodu na najpopularnijoj skijaškoj destinaciji u Srbiji. U Vrnjačkoj Banji je otvoreno dovoljno hotela vrhunske kategorije za razliku od Sokobanje koja ima manjak hotela i sadržaja i stekla je status druge najposećenije destinacije banjskog turizma zahvaljujući vaučerima“, ocenjuje Samčević.
Pročitajte još:
On naglašava da promocija srpskog turizma treba da bude okrenuta ka zapadnoj Evropi, ali da će proći još dosta vremena da mi budemo atraktivni turistima iz Nemačke, Holandije ili Austrije.
MIŠKOVIĆ
13.8.2022 #1 AuthorTo donosi novu zaradu
IVAN
13.8.2022 #2 AuthorSamo neka dolaze
DANIJELA
13.8.2022 #3 AuthorSvakako smo zemlja koju treba posetiti i obici.
SNEZANA
13.8.2022 #4 AuthorSuper,treba samo para za to,nije to za svaciji dzep
VOJKAN
13.8.2022 #5 AuthorBudocnost turizma Srbije je ipak u onome šta ima u ponudi, a ne koji lanac hotela je prisutan
JANA
13.8.2022 #6 AuthorI otvaranje novoh radnih mesta za nase gradjane ,samo neka se otvara
TINA
13.8.2022 #7 AuthorTaj smestaj ce I biti za strane turiste.
Dea
13.8.2022 #8 AuthorSlazem se,ali ne moraju svi u Bg biti
Dunja5
13.8.2022 #9 AuthorTo je dobro, ali svakako treba poraditi na promociji zemlje sa vise strana. Nije dovoljno samo otvarati hotele. Vise fokusa na zanimljiva mesta koja treba posetiti kad npr stranci dodju u zemlju…
SRDJAN
13.8.2022 #10 AuthorHoteli prestizni su samo za duboki dzep.
GOCA BG
13.8.2022 #11 AuthorOtvaranja novih hotela kod nas moze samo da doprinese vecem broju gostiju…
VERA
13.8.2022 #12 AuthorSvako ko ima interes da posluje ovde otvara hotel.
IVAN
13.8.2022 #13 AuthorVelika konkurencija
GAGA
13.8.2022 #14 AuthorPored hotela, treba promovisati i turisticke destinacije, a ima ih zaista mnogo i uciniti ih pristupacnim ulaganjem prvenstveno u infrastrukturu
LUKA
13.8.2022 #15 AuthorOdlican lanac bas lepa vest za gradjane
NATI29
14.8.2022 #16 AuthorSamo da i cene smestaja budu pristupacne
LJUBIŠA
14.8.2022 #17 AuthorDa postanemo vidljivi?
Samo za duboke džepove.
MADMAX
14.8.2022 #18 AuthorOk je to ali fokus treba dati domaćem turizmu.
MARKO7
14.8.2022 #19 AuthorPa samo nek dolaze
Ceca
14.8.2022 #20 AuthorZanimljivo ,danas sam bas cula da u Beogradu ne postoji hotel „haj klase“ ali da to nije omelo Evroplsne da pohrle…
Milovan94
14.8.2022 #21 AuthorPopularnost naše zemlje je sve veća i veća
ZVEZDICA01
14.8.2022 #22 AuthorVeliki broj turista je ovome doprineo. Srbija je interesantna strancima.
MARA
14.8.2022 #23 AuthorSamo neka se gradi…
NINICA
14.8.2022 #24 AuthorNova zarada!
Maša
14.8.2022 #25 AuthorOdlicno, bice i novih radnih mesta…
MILICA
21.8.2022 #26 AuthorDefinitivno je strancima postala Srbija interesantna!
TATJANA
14.8.2022 #27 AuthorDa, ali ne u Beograd.. Bilo bi suvisno
Ika
14.8.2022 #28 AuthorU Srbiji nikad vise turista