Najnovije poslovne vesti Biznis.rs
Srbija među deset zemalja sa najviše frilensera po glavi stanovnika

Gig ekonomija beleži konstantan rast

InovacijePreduzetnikSrbijaVesti

23.9.2021 08:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Gig ekonomija beleži konstantan rast Gig ekonomija beleži konstantan rast
Tehnološka kompanija za platne transakcije Payoneer predstavila je najnovije trendove i dešavanja iz oblasti digitalnih zanimanja na Webiz festivalu. Prema njenim nalazima prošle godine... Gig ekonomija beleži konstantan rast

Tehnološka kompanija za platne transakcije Payoneer predstavila je najnovije trendove i dešavanja iz oblasti digitalnih zanimanja na Webiz festivalu. Prema njenim nalazima prošle godine je gig ekonomija, ili ekonomija tezgi u kojoj učestvuju frilenseri, porasla za 22 odsto, što je jedan od efekata razvoja tehnologije i šire dostupnosti internet, piše Danas.

Nekada su kompanije zahtevale od zaposlenih da dolaze na posao, a sada je jasno da ljudi mogu da rade i od kuće. U slučaju frilensera ne moraju ni da rade za te kompanije, već je ceo svet njihovo tržište.

Prema podacima Centra za istraživanje javnih politika, u Srbiji ima 70.000 do 75.000 ljudi koji rade i pružaju usluge online, što svrstava Srbiju među deset zemalja sa najviše frilensera po glavi stanovnika. Naravno, u ovome prednjači IT industrija.

„Rad sa frilenserima predstavlja priliku za smanjenje troškova uz fleksibilnost koja pruža mogućnost za unapređenje poslovanja i kvaliteta usluga. Sve više kompanija želi da angažuje frilensere, jer taj koncept rada sada ima veću vrednost nego ranije i nudi neograničene mogućnosti. Kompanija Payoneer nastaviće da razvija još više načina za povezivanje biznisa i frilensera u cilju najboljeg iskorišćenja prednosti rastuće digitalne ekonomije, koja briše granice“, izjavio je direktor poslovnog razvoja za tržišta Zapadnog Balkana Payoneera u Srbiji Nikola Mehandžić.

Ova kompanija pripremila je „Ultimativni vodič za frilensere“, koji nudi odgovore na pitanja kako postati frilenser, kako se izboriti sa “klijentima iz pakla”, na koji način pristupiti radu u različitim vremenskim zonama, ali i savete kako pronaći klijente koji dobro plaćaju. Vodič obrađuje i temu na koji način povećati cenu usluga, a da pritom ne izgubite klijente.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...