Poseban fokus na zastupljenosti domaćih proizvoda

Lidl planira da otvori 2.000 radnih mesta u BiH

Firme u fokusuRegionVesti

8.2.2023 09:55 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Lidl planira da otvori 2.000 radnih mesta u BiH Lidl planira da otvori 2.000 radnih mesta u BiH
Ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine Staša Košarac sastao se 7. februara u Sarajevu sa izvršnim direktorom kompanije Lidl Deanom Sunekom... Lidl planira da otvori 2.000 radnih mesta u BiH

Ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine Staša Košarac sastao se 7. februara u Sarajevu sa izvršnim direktorom kompanije Lidl Deanom Sunekom i šefom sektora Marjanom Mikovićem, kako bi razgovarali o nastavljanju aktivnosti izgradnje trgovinskih centara ovog lanca u BiH.

Predstavnici kompanije informisali su Košarca o ambicioznom planu da u narednih nekoliko godina prodajni objekti kompanije Lidl budu prisutni u gradovima i opštinama u BiH koji imaju više od 30.000 stanovnika, prenosi SeeBiz pozivajući se na Klix.ba.

Sa aspekta razvojnih planova, naglašeno je da bi Lidl u budućnosti mogao da otvori 2.000 novih radnih mesta u BiH.

Košarac i predstavnici Lidla posebno su se fokusirali na pitanje zastupljenosti domaćih proizvoda u prodajnim objektima ove kompanije.

„Osim mogućnosti za nova zapošljavanja, smatram da je od ključne važnosti da u narednom periodu razgovaramo o tome na koji način i u kojem procentu će biti zastupljeni proizvodi iz Republike Srpske i Federacije BiH. Moj stav je da domaći proizvodi moraju na adekvatan način biti zastupljeni u svim trgovačkim centrima, i na tome ću insistirati“, istakao je Košarac.

Dodao je da je ohrabrujuća iskazana spremnost kompanije Lidl da proizvodi iz oba entiteta budu na odgovarajući način pozicionirani u njenim marketima, u skladu sa standardima te kompanije.

Košarac je najavio da će u narednom periodu biti organizovan sastanak predstavnika nadležnih institucija i prepoznatljivih proizvođača iz Republike Srpske i Federacije BiH sa predstavnicima Lidla.

„Kompanija Lidl prepoznatljiva je na svetskom i evropskom tržišu, a prisutna je i na regionalnim tržištima poput Srbije i Hrvatske. Raduje me njihovo opredeljenje i spremnost da u budućnosti posluju u oba entiteta“, naveo je Košarac, a saopšteno je iz Ministarstva spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH.

  • FRUIT04

    12.2.2023 #1 Author

    Odlicno, otisao Mec a dosao LIDL

    Odgovori

  • COKA

    18.2.2023 #2 Author

    Lidl je ozbiljna firma, nema sta

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.