L’oreal pokreće mušku liniju kozmetike
LifestyleSvetVestiZanimljivosti
24.4.2021 15:04 Autor: Redakcija Biznis.rs 5
Novonastalo tržište južnoazijskog Pacifika i Bliskog istoka činiće većinu novog poslovanja kompanije L’Oreal tokom narednih godina, a muškarci će biti većina u njihovom novom timu, saopštio je francuski kozmetički gigant.
Tržište će biti nazvano SAPMENA i pokrivaće 35 država širom južnoazijskog Pacifika, Bliskog istoka i severne Afrike, dok će sedište ove kompanije biti u Singapuru, izjavio je predsednik za taj region Vizmaj Šarma (Vismai Sharma). „Ovaj region, ili SAPMENA, kako ga mi nazivamo, biće naš glavni pokretač rasta. Tu ćemo steći najveći broj potrošača u narednoj deceniji “, izjavio je Šarma za CNBC.
Kompanija koja ima stodogišnju tradiciju kada je proizvodnja kozmezike u pitanju, pokušava da se prilagodi promenljivim potrošačkim navikama, iako je dobro poslovala tokom pandemije. Njena prodaja je porasla za 10,2 odsto u prvoj polovini 2021. godine, naveo je predsednik i dodao da je kriza zbog korona virusa pojačala potražnju za održivim proizvodima.
„U prošlosti muškarci nisu koristili dovoljno kozmetičkih proizvoda, pa je i potrošnja po stanovniku bila manja, a sada naročito u Aziji, možemo videti da muškarci posvećuju više pažnje negovanju kose i kože“, izjavio je Šarma. Prema njegovim rečima, žene će još neko vreme ostati znatno veći potrošači kozmetičkih proizvoda.
Anna
24.4.2021 #1 AuthorSve je stvar kulture i kućnog vaspitanja. Ako dete podstičete da vodi računa o sebi ono će i kao odrasla osoba koristiti kozmetiku redovno
GocaBG
24.4.2021 #2 AuthorSve ide iz kuce,ako nije stecena higijena u najmladjem periodu,nijedna reklama nece podstaci nekog da to pocne da radi…
Tina
25.4.2021 #3 AuthorDa, uvek su žene više koristile kozmetiku. Trebalo bi i muškarci da steknu naviku pre svega, korisno je
MSRM
25.4.2021 #4 AuthorNadam se da to neće biti puderi i liftinzi
NATI29
24.3.2022 #5 AuthorSamo nek sire svoje proizvode