Krvava drama dovela do neočekivanog rasta striming platforme

Netflix dobio 4,38 miliona novih pretplatnika zahvaljujući seriji Squid Game

KulturaLifestyleSvetVesti

20.10.2021 09:16 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Netflix dobio 4,38 miliona novih pretplatnika zahvaljujući seriji Squid Game Netflix dobio 4,38 miliona novih pretplatnika zahvaljujući seriji Squid Game
Globalna senzacija Squid Game privukla je na striming platformu Netflix više korisnika nego što je očekivano, saopšteno je iz ove kompanije u utorak, a... Netflix dobio 4,38 miliona novih pretplatnika zahvaljujući seriji Squid Game

Globalna senzacija Squid Game privukla je na striming platformu Netflix više korisnika nego što je očekivano, saopšteno je iz ove kompanije u utorak, a predviđa se da će se da broj korisničkih naloga nastaviti da raste do kraja godine.

Nakon prve polovine 2021. godine, u kojoj su prihodi kompanije Netflix značajno opali, ova striming platforma je u periodu od jula do septembra dobila 4,38 miliona novih korisnika i tako dostigla brojku on 213,6 miliona pretplatnika na svetskom nivou. Analizama Wall Street-a bilo je predviđeno 3,86 miliona novih korisnika, prenosi Reuters, pozivajući se na sajt Refinitiv data.

Netflix je prošle godine imao prilično uspešan period zahvaljujući karantinu u toku pandemije, ali početkom ove godine rast striming platforme je usporen. U isto vreme, konkurentska ponuda iz Disney+, HBO Max i drugih uspela je da poboljša svoju ponudu. Iz Netflixa smatraju da je do pada došlo zbog proređene programske šeme, koja je uzrok neprilika vezanih za produkciju u toku pandemije.

Onda se pojavila južnokorejska drama Squid Game, koja je imala premijeru 17. septembra, i iznenadila čak i rukovodstvo Netflixa, postavši jedna od najgledanijih serija u prvom mesecu prikazivanja.

Foto: Youtube PrintScreen

Kako su iz kompanije saopštili u utorak, ovu mračnu dramu o ljudima koji učestvuju u smrtonosnom takmičenju kako bi se oslobodili dugovanja pogledalo je 142 miliona domaćinstva.

Očekuje se da će polet podstaknut hit serijom u ovom kvartalu još više rasti, te iz Netflixa predviđaju da će broj novih pretplatnika do kraja godine dostići 8,5 miliona.

U narednom periodu na ovoj platformi premijeru će imati i visokobudžetna akcija Red Notice, kao i druga sezona popularne fantazije The Witcher, snimljene po istoimenoj knjizi i video igri.

Osim toga, očekuje se i da će se programska šema proširiti u toku 2022. godine, pod uslovom da novi talas virusa Covid-19 ne dovede do nepredviđenih situacija, saopšteno je u pismu koje kompanija kvartalno šalje svojim akcionarima.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...