Jedini problem biće potencijalni nedostatak radne snage

Očekuje se početak izgradnje novih 378 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica

SrbijaVesti

12.8.2021 11:06 Autor: Gordana Bulatović 1

Očekuje se početak izgradnje novih 378 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica Očekuje se početak izgradnje novih 378 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić izjavio je danas da se u ovom trenutku gradi 324 kilometra autoputeva i brzih saobraćajnica. Antić je kazao da... Očekuje se početak izgradnje novih 378 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić izjavio je danas da se u ovom trenutku gradi 324 kilometra autoputeva i brzih saobraćajnica.

Antić je kazao da se ulazi u fazu finalizacije ugovora projektno-tehničke dokumentacije i da se do kraja godine očekuje potpisivanje ugovora ili početak izgradnje novih 378 kilometara.

Prema rečima direktora Koridora Srbije, u ovom trenutku se gradi 112 kilometara Moravskog koridora, Sremska Rača – Kuzmin 18 kilometara, obilaznica oko Beograda 13,5 kilometara, Preljina – Požega 31 kilometar, Ruma – Šabac – Loznica 77 kilometara, Valjevo – Lajkovac 17,5 kilometara, Fruskogorski koridor 47,7 kilometara, Novi Beograd – Surčin 7,9 kilometara, prenosi Tanjug.

Do kraja godine počeće sa izgradnjom autoputa Niš – Merdare, u dužini 32 kilometra, prva deonica, nastavlja se sa radovima na svim ključnim pravcima, Gružanski koridor i obilaznica oko Kragujevca, Kragujevac – Mrčajevci oko 50 kilometara, započinje pravac Požarevac – Veliko Gradište – Golubac, u dužini 70 kilometara, a kreće i važan projekat gradnje autoputa Beograd – Zrenjanin, Zrenjanin – Novi Sad i Požega – Boljare.

Ključni problem u ovom trenutku je obezbediti dovoljan broj radnika koji će raditi na nabrojanim projektima, naglasio je Antić, i dodao da u ovom trenutku, samo na Moravskom koridoru radi 2.000 ljudi, a biće potrebno oko 3.500.

Kada je reč o Sopotskoj petlji, Antić kaže da taj projekat pokazuje brigu o interesima građana.

„Tokom izgradnje Koridora 10 i novog autoputa određena sela su izgubila komunikaciju sa regionalnim putevima. Izlazeći u susret zahtevima meštana izgradili smo taj projekat koji omogućava da sela u Pirotskom kraju imaju komunikaciju kakvu su imali, ali ima i širi značaj za taj kraj“, kazao je Antić.

  • Mega Tzar

    13.8.2021 #1 Author

    Na moravskom koridoru rade samo Turci. Doneli su svoje kontejnere za smeštaj radnika, šljunak eksploatišu iz Morave, a betonjerku su stavili uz gradilište.Cement uvoze iz Albanije. Od svega toga lokalci nemaju nikakvu korist.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...