nastavak radova na brzoj pruzi do budimpešte

Od 7. aprila obustavlja se železnički saobraćaj na deonici Novi Sad – Subotica

BiznisInfrastrukturaSrbijaVesti

6.4.2022 18:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 13

Od 7. aprila obustavlja se železnički saobraćaj na deonici Novi Sad – Subotica Od 7. aprila obustavlja se železnički saobraćaj na deonici Novi Sad – Subotica
Infrastruktura železnice Srbije objavila je da će od četvrtka biti obustavljen železnički saobraćaj na deonici između Novog Sada i Subotice, zbog nastavka radova na... Od 7. aprila obustavlja se železnički saobraćaj na deonici Novi Sad – Subotica

Infrastruktura železnice Srbije objavila je da će od četvrtka biti obustavljen železnički saobraćaj na deonici između Novog Sada i Subotice, zbog nastavka radova na izgradnji brze pruge Beograd-Budimpešta, za brzine vozova od 200 kilometara na sat.

Zbog izgradnje brze pruge Novi Sad-Subotica-državna granica Кelebija od 7. aprila će neprekidno biti zatvorena deonica Rasputnica Sajlovo-Vrbas-Aleksandrovo Predgrađe, navedeno je u saopštenju, prenosi Beta.

Tokom obustave železničkog saobraćaja između Novog Sada i Subotice, vozovi će saobraćati osnovnim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna-Rasputnica Sajlovo-Odžaci-Bogojevo-Sombor-Subotica i dopunskim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna-Rasputnica Sajlovo-Rimski Šančevi-Orlovat-Zrenjanin-Banatsko Miloševo-Senta-Subotica.

Infrastruktura železnice Srbije rekonstruisala je prethodno regionalne železničke pravce Novi Sad-Bogojevo i Senta-Subotica, kako bi njima železnički saobraćaj mogao nesmetano da se odvija tokom izgradnje pruge za velike brzine.

Pruga Novi Sad-Subotica-Кelebija duga je 108 kilometara. To je treća deonica pruge za velike brzine od 200 kilometara na sat kroz Srbiju, od Beograda do granice sa Mađarskom.

Radovi na deonici Novi Sad-Кelebija počeli su u novembru 2021. Do sada, u prvoj fazi, odvijali su se oni radovi koji nisu zahtevali obustavu železničkog saobraćaja između Novog Sada i Subotice.

Foto: © OEBB-Deopito

Rok za završetak radova je 33 meseca od potpune obustave saobraćaja na celoj trasi od Novog Sada do Subotice. To znači da je završetak brze pruge Novi Sad-Subotica planiran do kraja 2024. godine.

Izvođač radova je kineski konzorcijum „China Railway International“ i „China Communications Construction Company“, vrednost ugovora je 1,16 milijardi dolara.

Zbog radova na izgradnji brze pruge između Novog Sada i Subotice, od 7. aprila će privremeno biti izmenjena organizacija putničkog saobraćaja na relaciji Novi Sad/Novi Sad Ranžirna-Bogojevo-Sombor-Subotica.

Na relaciji Novi Sad-Novi Sad Ranžirna i obratno organizovan je prevoz putnika autobusima. Polazak autobusa je sa platoa ispred železničke stanice Novi Sad do stanice Novi Sad Ranžirna dvadeset minuta pre planiranog polaska voza po redu vožnje.

Iz železničke stanice Novi Sad Ranžirna ka stanici Novi Sad autobusi polaze deset minuta nakon dolaska voza.

Projekat izgradnje pruge za velike brzine između Novog Sada i Кelebije, obuhvata trasu dvokolosečne pruge i stanice sa objektima na pruzi, rekonstrukciju i modernizaciju železničkih čvorova Novi Sad, Vrbas i Subotica, denivelaciju ukrštanja pruge sa drumskim i pešačko-biciklističkim stazama, kao i ugradnju elektrotehničke infrastrukture koja omogućava bezbedno odvijanje saobraćaja projektovanim brzinama i uvođenje evropskog sistema upravljanja železničkim saobraćajem.

U okviru izgradnje pruge za velike brzine između Novog Sada i Кelebije, biće izgrađeno ukupno 49 podvožnjaka, nadvožnjaka i sličnih objekata.

Projektom je predviđena rekonstrukcija devet železničkih stanica, (Novi Sad, Sajlovo, Кisač, Stepanovićevo, Zmajevo, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica), kao i tri nove stanice sa staničnim kapacitetima (Rumenka, Vrbas i Lovćenac).

  • SANJA

    6.4.2022 #1 Author

    Bolje obustaviti pa brze zavrsiti no raditi raditi pa nikad kraja

    Odgovori

  • GOCA BG

    6.4.2022 #2 Author

    Neka zatvore i da zavrse projekat na vreme…

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    7.4.2022 #3 Author

    Ovo se baš odužilo.

    Odgovori

  • NINO

    7.4.2022 #4 Author

    Zatvorite i zavrsite, ne da vise nikad ne otvorite.

    Odgovori

  • GINKO

    7.4.2022 #5 Author

    Nek završe sada radove, a ne posle kada ljudi krenu da putuju

    Odgovori

  • Anna

    7.4.2022 #6 Author

    Tri godine za 100 km pruge? Da li je to realno? Kinezi će fantastično zaraditi.

    Odgovori

  • Bella

    7.4.2022 #7 Author

    Stopirajte sve ali odradite kako treba

    Odgovori

  • VERA

    7.4.2022 #8 Author

    Spori radovi na brzoj pruzi. Koliko ce to da rade, zar je nisu vec otvorili, ili su je nedovrsenu otvorili…

    Odgovori

  • LUKA

    7.4.2022 #9 Author

    Bas su rastegli radove

    Odgovori

  • Emilija

    7.4.2022 #10 Author

    Oduzilo se

    Odgovori

  • DANA

    7.4.2022 #11 Author

    Soko 2

    Odgovori

  • Milovan94

    7.4.2022 #12 Author

    Nadamo se brzom završetku.

    Odgovori

  • ZVEZDICA01

    7.4.2022 #13 Author

    Koliko li još godina mora da prodje da imamo kompletno moderne i brze železnice…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...