preimenovanje brenda telekomunikacionog operatera uz nove ponude na tržištu

Od danas i zvanično Yettel za sve korisnike

SrbijaVesti

1.3.2022 14:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Od danas i zvanično Yettel za sve korisnike Od danas i zvanično Yettel za sve korisnike
Danas je i predstavljen novi brend PFF Telekom Grupe, pod imenom Yettel. Korisnici koji su do sada koristili usluge Telenor mreže i zvanično su... Od danas i zvanično Yettel za sve korisnike

Danas je i predstavljen novi brend PFF Telekom Grupe, pod imenom Yettel. Korisnici koji su do sada koristili usluge Telenor mreže i zvanično su pod okriljem novog brenda na domaćem tržištu.

„Odnos ljudi prema tehnologiji se promenio. Povezanost se podrazumeva, a korisnici  od nas očekuju savet kako da koriste tu tehnologiju na najbolji mogući način da bi balansirali stvari koje su im važne  u životu. Želimo da ponudimo proizvode i usluge koji će im u tome pomoći‟, kaže Marek Slačik, izvršni direktor poslovnog segmenta tehnologije, medija i telekomunikacije za CEE region u PPF Telekom grupi. 

Kako je najavljeno na zvaničnoj prezentaciji, kompanija će za dve nedelje predstaviti novu uslugu koja „podiže Yettel Petak na novi nivo“.

„Cilj je da korisnicima ponudimo balans kada su u putanju kupovina i potrošnja, kroz veoma jednostavno rešenje. Korisnici će imati najbolju ponudu i popuste kod više od 50 partnera, podeljenih u 10 kategorija. Naš glavni cilj je da, pre bilo kakve kupovine, provere Yettel aplikaciju ne bi li pronašli ponudu koju će iskoristiti,“ rekao je Majk Mišel (Mike Michel), generalni direktor Yettela u Srbiji. 

Tu je i Yettel ID, jednostavan koncept koji omogućava prijavu na različite digitalne platforme koristeći Yettel broj. To znači da korisnici ne moraju svaki put da unose svoje podatke kada žele da se registruju, nego da za to daju saglasnost operatoru, uz potpuno poštovanje privatnosti. 

Od danas je aktivan i novi zvaničan sajt novog-starog telekomunikacionog operatera u zemlji, Yettel.rs, kao i aplikacija i novi nalozi na društvenim mrežama. Ceo proces za korisnike, poručuju, biće automatizovan. 

Peti put zaredom, mreža je osvojila priznanje Best in test u merenju kvaliteta mreže. Korisnička baza porasla je za 3,4 odsto, dok je u pripejd segmentu takođe došlo do pozitivnog pomaka od 3,2 odsto međugodišnje.

  • Milovan94

    1.3.2022 #1 Author

    Baš mi se svidja ime. Nadam se da će im i usluge biti bolje.

    Odgovori

  • TATJANA

    1.3.2022 #2 Author

    Nadamo se kvalitetu

    Odgovori

  • KACA

    1.3.2022 #3 Author

    Fin glasić obavestava kad korisnik nije dostuapan,baš onako mio

    Odgovori

  • MARA

    1.3.2022 #4 Author

    Neka je sa srećom!

    Odgovori

  • IVAN

    1.3.2022 #5 Author

    Mobtel-Telenor-yettel

    Odgovori

  • ZVE84

    2.3.2022 #6 Author

    Pa… Ajde da vidimo… Vredi dati šansu…

    Odgovori

  • NINO

    2.3.2022 #7 Author

    Ja sam nekako navikao na staro ime. Ne znam zastovposle toliko godina i brenda, sve padne u vodu. Kako god, ne koristim vise njihove usluge.

    Odgovori

  • BOJANA

    2.3.2022 #8 Author

    Samo da poboljšaju malo usluge i ponude.

    Odgovori

  • Lelica

    2.3.2022 #9 Author

    Tesko da ce se nesto poboljsati,promena imena ne obecava puno.

    Odgovori

  • Milisavka

    6.3.2022 #10 Author

    Promena imena ne znaci poboljsanje usluga

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...