izmeštanje teretnog saobraćaja iz grada

Otvoren deo obilaznice oko Zrenjanina

BiznisInfrastrukturaSrbijaU fokusuVesti

9.8.2022 13:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Otvoren deo obilaznice oko Zrenjanina Otvoren deo obilaznice oko Zrenjanina
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović rekao je, otvarajući deo obilaznice oko Zrenjanina dug 3,7 kilometara, da je ta obilaznica ključna za... Otvoren deo obilaznice oko Zrenjanina

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović rekao je, otvarajući deo obilaznice oko Zrenjanina dug 3,7 kilometara, da je ta obilaznica ključna za izmeštanje svog teretnog saobraćaja iz grada, manju emisiju štetnih gasova i razvoj industrije.

Rekao je i da će na proleće početi izgradnja petog sektora, dužine četiri kilometara, što je poslednja deonica obilaznice, a čijim će završetkom sav teretni saobraćaj biti izmešten iz Zrenjanina.

Momirovoć je naveo da je cilj Vlade Srbije da Zrenjanin bude industrijski centar, ne samo Vojvodine, već i Srbije, prenosi agencija Beta.

Ukazao je i da se upravo zbog toga završavaju višedecenijske investicije i da je u planu početak gradnje auto-puta Beograd – Zrenajnin – Novi Sad.

„Nećemo se zaustaviti dok to ne uradimo. To dugujemo građanima Zrenjanina i to je naša misija“, poručio je Momirović.

Na završenoj deonici izgrađen je i najskuplji objekat na trasi obilaznice – most preko reke Begej, prvi koji je Zrenjanin dobio posle tri decenije, kao i dve kružne raskrsnice.

Gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura kazao je da je tema izgradnje obilaznice oko Zrenjanina aktuelna skoro 40 godina i da je prva deonica završena 1987. godine.

Foto: Wikimedia Commons

„Evo nas 35 godina kasnije na trasi od 3,7 kilometara koju danas puštamo u rad i zahvaljujući Vladi Srbije, Ministarstvu građevinarstva i Putevima Srbije, ali i strpljenju naših građana, uspeli smo da i ovaj važan posao završimo“, rekao je Salapura.

Objasnio je da se otvaranjem nove saobraćajnice izmešta veliki deo tranzitnog saobraćaja iz grada, pre svega sa državnih puteva iz pravca Kikinde, Novog Sada, Nove Crnje, Bečeja i Temišvara.

„U tom delu uspeli smo da rasteretimo apsolutno ovaj tranzitni pravac, manje vozila u gradu, manje zagađenja, gužve i habanja gradskih ulica“, rekao je Salapura, prenela je agencija Beta.

Ukazao je i da je od velike važnosti završetak i poslednje deonice od 3,7 kilometara sa dve kružne raskrsnice i sa nadvožnjakom preko pruge Zrenjanin – Pančevo i sa popustom preko Aleksandrovačkog kanala.

„Projektno tehnička dokumentacija je spremna i ostaje samo da se dogovorimo u kom obimu i kojom dinamikom mogu da krenu radovi na poslednjem kraku, tada izmeštamo i saobraćaj koji ide iz Beograda i sa najavljenim auto-putem završavamo kompletnu obilaznicu oko grada“, naveo je Salapura, prenela je agencija Beta.

Rekao je i da je to nova razvojna šansa grada i izrazio uverenje da će Grad Zrenjanin, zajedno sa Vladom Srbije, resornim ministarstvom i Putevima Srbije obilaznicu oko gradu u potpunosti završiti u naredne dve godine.

  • Pobesneli Laloš

    9.8.2022 #1 Author

    Verovanje je da je pas više besan ako ostane kratkog repa. Lala je zato svakog dana, da bi bio besan, sekao keru rep po jedan centimetar, da ga ne boli ako ga celog otfikari. Tako i ovi, kad im zatreba hvale se da je gotov još jedan deo obilaznice, a magistrala sa svim ogromnim šleperima tutnji kroz centar grada. Poslednih godina su potrošene milijarde, a uzeće još više narodnih para kad krene druga obilaznica rađena za gumaru, mega kineskog zagađivča. Inače, obilaznica NIJE završena.

    Odgovori

  • TATJANA

    9.8.2022 #2 Author

    To jako puno znaci za grad

    Odgovori

  • GOCA BG

    9.8.2022 #3 Author

    Rasteretice se grad od guzvi i zagadjenja…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...