Pinterest ostvario profit veći od očekivanog, ali gubi korisnike
Firme u fokusuHi-techNovacPoslovanjeU fokusuVesti
29.4.2022 19:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 11
Platforma Pinterest je možda uspela da nadmaši prihode i zarade u prvom kvartalu, ali ova kompanija još uvek vodi borbu za prezentovanje svojih usluga na tržištu na kome je konkurencija sve jača. Konkretno, uspon socijalne mreže TikTok predstavlja pretnju za ovu platformu.
Ideja da će vas sadržaj koji dele drugi korisnici inspirisati da kupite određeni predmet učinila je Pinterest svojevrsnim pionirom. Međutim, ovih dana iz usta korisnika se češće čuje “TikTok me naterao da kupim” nego “Našao/la sam na Pinterestu”.
Ovo je izazov koji kompanija mora da prevaziđe kako bi njen veb-sajt postao atraktivna destinacija za sledeću generaciju online kupaca, piše Techcrunch.
Kompanija je sredinom nedelje objavila svoj kvartalni izveštaj, prema kome je prihod umesto očekivanih 573 miliona dostigao 575 miliona dolara, a zarada po akciji 10 umesto četiri cente. Međutim, broj korisnika opada. Iz kompanije je saopšteno da je broj korisnika na mesečnom nivou pao za devet odsto u odnosu na isti period prošle godine, te da u poslednjem kvartalu iznosi 433 miliona (niže od očekivanih 437.9 miliona).
Investitori razmatraju odnos između pada korisnika i zarade fokusirajući se na to da bolje razumeju poziciju Pinteresta u odnosu na TikTok.
Iz Pinteresta objašnjavaju da su u toku poslednjih godinu i po dana ulagali u nove opcije na aplikaciji sa video-snimcima, kao što je Idea Pins — mešavina video-sadržaja kakvi se mogu naći na TikTok platformi i priča na koje možete kliknuti.
Ova nova vrsta pinova (objava na veb-sajtu Pinteresta) kreirana je kako bi privukla kreatore sadržaja na Pinterest, omogućavajući im da snimaju i uređuju kreativne video-snimke pomoću dobro poznatih alata kao što su snimanje govora, prateća muzika, prelazi i drugi interaktivni elementi. Pored toga, oni će uključivati stranice sa sadržajima na kojima će kreatori moći da dodaju instrukcije, poput recepata ili uputstava za neki “uradi sam” projekat. Ovim će pinovi postati svrsishodniji u odnosu na sadržaje čiji je fokus na zabavi, poput onih koje nude TikTok i Instagram Reels.
Iz kompanije je saopšteno da je promena fokusa na video-sadržaj, kratkoročno posmatrano, dovela do smanjenja broja aktivnih korisnika na mesečnom nivou, ali da je taj rizik bio neophodan kako bi nova opcija zaživela.
Pročitajte još:
Rezultat toga je bio 15 puta veći broj “video-pinera” na međugodišnjem nivou, a opcija je privukla više aktivne publike. Iz Pinteresta je takođe saopšteno da je u toku kvartala broj sačuvanih pinova porastao za 25 odsto.
Ipak, kako navodi Techcrunch, kompanija nije priznala da je gubitak korisnika na mesečnom nivou povezan sa usponom TikToka i drugih konkurentskih platformi.
kaćica
29.4.2022 #1 AuthorMnogo je popularan.
ZVEZDICA01
1.5.2022 #2 AuthorGde to?
STRAHINJA
30.4.2022 #3 AuthorKod nas i ne, ali ova mreza je daleko popularnija u zapadnim zemljama
Pasparrtu
1.5.2022 #4 AuthorNikad mi nije privukao neku vecu paznju
VILENJAK
1.5.2022 #5 AuthorHteli to ili ne, mnogo nam se nameću društvene mreže.
SNEZANA
1.5.2022 #6 AuthorBolji je Tik tok
SUNCOKRET
1.5.2022 #7 AuthorNije mi bas jasno kakve veze imaju Pinterest i Tik Tok. Po meni su potpuno različiti i ne mogu biti jedan drugome konkurencije.
SUNCOKRET
2.5.2022 #8 Authorkakve veze imaju Pinterest i Tik Tok. Po meni su potpuno različiti i ne mogu biti jedan drugome konkurencije.
LIMUN ŽUT
3.5.2022 #9 AuthorPinterest je odlična aplikacija.
DEKSI
4.5.2022 #10 AuthorKod nas i nije toliko popularno, ali verovatno u drugim zemljama jeste.
DJORDJE1
4.5.2022 #11 AuthorKod nas ne toliko popularan, ali u inostranstvu jeste i to mu sigurno donosi značajan profit.