PLATFORMA ZA IGRICE IZLAZI NA WALL STREET U 2021. Roblox je noćna mora za roditelje, ali san svakog investitora

BerzaHi-techLifestyleNovacSvetVesti

24.12.2020 18:30 Autor: Marko Miladinović 1

PLATFORMA ZA IGRICE IZLAZI NA WALL STREET U 2021. Roblox je noćna mora za roditelje, ali san svakog investitora PLATFORMA ZA IGRICE IZLAZI NA WALL STREET U 2021. Roblox je noćna mora za roditelje, ali san svakog investitora
U ovom trenutku 31 milion korisnika svakog dana igra neku od 12 miliona zasebnih igrica, odnosno zasebno kreiranih zadataka, na besplatnoj online platformi Roblox.... PLATFORMA ZA IGRICE IZLAZI NA WALL STREET U 2021. Roblox je noćna mora za roditelje, ali san svakog investitora

U ovom trenutku 31 milion korisnika svakog dana igra neku od 12 miliona zasebnih igrica, odnosno zasebno kreiranih zadataka, na besplatnoj online platformi Roblox. Tokom prvih deset meseci ove godine igrači su proveli 22,2 milijarde sati igrajući se u ovom „robloksovskom“ svetu, ili u proseku oko 2,6 sati dnevno. Najčešće su u pitanju mlađi tinejdžeri.

Ukoliko ste roditelj, ova informacija bi vam mogla biti zabrinjavajuća, ali ako možete i volite da ulažete u tehnološke kompanije, onda ćete verovatno biti uzbuđeni zbog nove poslovne prilike.

Naime, kompanija Roblox Corporation je podnela svu potrebnu dokumentaciju za izlazak na berzu još u oktobru, s tim da je datum njene inicijalne javne ponude akcija (IPO) još uvek nepoznat. Finansijsko-tehnološki portal Techcrunch očekuje IPO početkom naredne godine.

Prema finansijskim pokazateljima dostavljenim američkoj administraciji, Roblox je u prva tri kvartala ove godine ostvario neto profit od 209,2 miliona dolara, dok je zarada u istom periodu iznosila 588,7 miliona, uz rast od 68 procenata u odnosu na isti period lane. Vrednost kompanije procenjena je na 2,5 milijarde dolara, ali najoptimističnije prognoze govore da ona može da poraste do osam milijardi nakon izlaska na Wall Street, piše na zvaničnom sajtu NASDAQ.

Buduću vrednost akcija, kao i tržišnu kapitalizaciju nakon IPO, odrediće i statistički pokazatelji u sledećoj godini. Prvobitna namera kompanije bila je verovatno da iskoristi pozitivan trend rasta broja korisnika i prosečnih sati igranja, koji se neće nastaviti u istoj meri i po okončanju pandemije.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...