Nova veza između Kovilja i Petrovaradina

Počeli radovi na izgradnji mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora

InvesticijeNovacSrbijaVesti

1.7.2022 15:47 Autor: Ljiljana Begović 18

Počeli radovi na izgradnji mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora Počeli radovi na izgradnji mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je povodom početka radova na izgradnji mosta u okviru Fruškogorskog koridora, da su ovo su projekti... Počeli radovi na izgradnji mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je povodom početka radova na izgradnji mosta u okviru Fruškogorskog koridora, da su ovo su projekti koji menjaju perspektivu naše zemlje.

Na Dunavu, između Petrovaradina i Kovilja, u toku su radovi na postavljanju privremenog čeličnog mosta, koji će služiti za izgradnju budućeg mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora.

Govoreći o izgradnji brze pruge Novi Sad – Subotica, Momirović je naveo da Vlada Srbije ima cilj da se što pre završi ta važna investicija, uz očuvanje kulturnog nasleđa na arheološkim nalazištima na 11 kilometara pruge na lokacijama u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici, piše agencija Beta.

Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović rekao je da će most povezivati Kovilj i Petrovaradin u dužini od 1,7 kilometara i biće jedan od najvažnijih objekata na koridoru, uz tunel kroz Frušku goru koji će biti duži od tri i po kilometra.

Novi Sad / Foto: Pixabay.com

Prema njegovim rečima, ovaj projekat je izuzetno važan za Novi Sad, Irig i Rumu jer je ta deonica sa oko 900 kamiona i 10.000 vozila dnevno jedna od najopterećenijih kada je reč o državnim putevima u Srbiji.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević rekao je da se pored gradnje dva nova mosta na Dunavu u Novom Sadu, projektuje i treći, pešačko-biciklistički most, što će omogućiti da se poboljša kvalitet života u Novom Sadu.

Novi tranzitni most biće, prema njegovim rečima, najbrža veza između auto-puteva E70 i E75 koji će rasteretiti saobraćaj kroz Novi Sad.

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić rekao je da će Srbija sa auto-putem i brzom saobraćajnicom Ruma-Šabac-Loznica, imati oko 120 kilometara modernih puteva sa mostovima na Dunavu i Savi, sa dva tunela, od kojih će Iriški venac biti najduži u Srbiji.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.